غار موراکوت تایلند – غار امرالد

غار موراکوت تایلند – غار امرالد

تور تایلند غار مراکوت - امرالد

غار موراکوت تایلند - غار امرالد

غار موراکوت تایلند (غار امرالد تایلند )

                       تایلند کشوری است در جنوب شرق آسیا که دارای جاهای دیدنی بسیار زیبا و شگفت انگیزی میباشد.یکی از جاذبه های توریستی تایلند غار موراکوت واقع در غرب جزیره ماک در غرب شهر ترانگ و جنوب کرابی واقع شده است و یک جزیره زیبا است.
به دلیل قرار گرفتن این ناحیه در بین صخره ها محیطی بسیار آرام و دنج در آن ایجاد شده که حس ماجراجویی هر کسی را برای رفتن به آنجا برانگیخته می کند.

غار امرالد(غار موراکوت) به طول ۸۰ متر است که سرتاسر آنرا آب میباشد و این آب به بیرون غار نیز آمده و دریاچه ای را در بیرون آن ایجاد نموده که دارای ساحل با شن های نرم می باشد.توریست ها بجز آنکه با کایاک سواری می توانند به درون غار رفته و در آن گردش کنند می توانند در دریاچه خارج آن نیز به شنا بپردازند.

غار موراکوت تایلند - غار امرالدReviewed by طناز on Oct 21Rating: 3.0غار موراکوت تایلند - غار امرالدیکی از جاذبه های توریستی تایلند غار موراکوت واقع در غرب جزیره ماک می باشد.این جزیره در غرب شهر ترانگ و جنوب کرابی واقع شده است و یک جزیره زیبا است.

یکی از جاذبه های توریستی تایلند غار موراکوت واقع در غرب جزیره ماک در غرب شهر ترانگ و جنوب کرابی واقع شده است و یک جزیره زیبا است.

1 دیدگاه

  1. mohsen.ch گفت:

    جاهای دیدنی تایلند بسیار قشنگ و چشم نواز هستند . ممنون اول تور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی