تفریحات ساحل مخفی ماریتا مکزیک

تفریحات ساحل مخفی ماریتا مکزیک

تور مکزیک

ساحل ماریتای مکزیک

تفریحات ساحل مخفی ماریتا مکزیک:

چنانچه علاقمندید که از تور ارزان مکزیک و جاذبه های مکزیک اطلاعات بیشتری کسب کنید، با اول تور همراه باشید. اینبار در تور مکزیک درباره یکی از سواحل منحصربفرد و عجیب مکزیک را مورد بررسی قرار خواهیم داد و با تفریحات جذاب آن آشنا خواهید شد:

در این قسمت قرار است باتفریحات موجود در ساحل ماریتا آشنا شوید، تقریبا تمام تفریحات ساحلی از جمله موج سواری، انواع قایق، حتی جت اسکی و ... در این ساحل صورت می گیرد. با درخواست مردم وسایل بازی از هتل ها و یا جاهای دیگر به ساحل  انتقال داده می شود.

شنا:

شنا پرطرفدارترین تفریحی است که در ساحل مخفی ماریتا در آب های زلال این منطقه انجام می شود و می توانید از آن بهرمند شوید. می توانید چند ساعت در این ساحل بی نظیر شنا کنید و از دیدن مناظر اطراف استفاده ببرید. بنابراین چنانچه شنا کردن در برنامه سفرتان است حتما لباس شنا با خود ببرید.

 

قایق سواری:

در این ساحل قایق های کوچک می توانند پهلو بگیرند. البته خیلی برای قایق سواری در این موان استقبال نمی شود و تنها حسن آن این است که راه دسترسی قایق دارد.

حمام آفتاب:

 در سواحل ماریتا می توانید روی شن های نرم دراز بکشید و از آفتاب مستقیم این ساحل و صدای امواج استفاده کنید. در ضمن اگر آفتاب اذیتتان کند می توانید زیر دیواره های غار ماریتا استراحت کنید.

پیاده روی در ساحل ماریتا:

 ساحل مخفی ماریتا در مجاورت منطقه ی پورتو والارتا (Puerto Vallarta) مکزیک واقع شده است و یکی از مشهورترین مناطق گردشگری مکزیک محسوب می شود. طبیعت این منطقه آن قدر دیدنیست که گردشگران بسیاری تنها برای قدم زدن در این منطقه به سوی آن سفر می کنند. به خاطر نزدیکی ساحل مخفی با این ناحیه توریست های بسیار نیز علاقه دارند که به این ناحیه سفر کنند و تنها در طبیعت زیبای اطراف قدم بزنند.

تماشای حیوانات:

 به جز دیدن مناظر طبیعی و تفریحات آبی در ماریتا، می توانید حیوانات و جانداران متفاوتی را هم در جزیره ی ماریتا ببینید؛ حیواناتی همچون دلفین، نهنگ کوهان دار، انواع پرندگان دریایی، لاکپشت و ... را می توانید نزدیک و اطراف ساحل ماریتا مکزیک ببینید و لذت ببرید.

غواصی:

 آبزیان زیادی در سواحل اقیانوس آرام و اطراف ساحل زندگی می کنند که دیدنشان سرگرمتان خواهد کرد. توصیه ما این است که خودتان تجهیزات غواصی ببرید و دنیای شگفت انگیز زیر آب را هم در این منطقه از نزدیک ببینید.

 مشاهده صخره های مرجانی جذاب هم که در بخش زیرین آب های ساحل مخفی مکزیک و روی صخره زندگی می کنند تنها با غواصی میسر خواهد شد، بهترین هنگام برای دیدن مرجان ها در ساحل مخفی مکزیک ساعات ظهر خواهد بود.

ماهیگیری:

 در سواحل مکزیک آبزیان بسیاری یافت می شوند و به همین خاطر یکی از سرگرمی های پرطرفدار و محبوب دنیا را می توان در اینجا نیز تجربه کرد. ماهیگیری کردن در ساحل مخفی هم امکان پذیر است و چنانچه شما هم به ماهیگیری علاقمند باشید فقط باید قلاب ماهیگیریتان را هم ببرید. از تورهای یک روزه ماهیگیری در ماریتا نیز می توانید استفاده کنید.

 هزینه تورهای ماهیگیری ساحل ماریتا:

 هزینه ی این تورها حدودا ۱۰۰ دلار (معادل حدود ۴۰۰ هزار تومان) می باشد.

تفریحات ساحل مخفی ماریتا مکزیکReviewed by Yegane on Dec 19Rating: 3.0تفریحات ساحل مخفی ماریتا مکزیکچنانچه علاقمندید که از تور ارزان مکزیک و جاذبه های مکزیک اطلاعات بیشتری کسب کنید، با اول تور همراه باشید. اینبار در تور مکزیک درباره یکی از سواحل منحصربفرد و عجیب مکزیک را مورد بررسی قرار خواهیم داد و با تفریحات جذاب آن آشنا خواهید شد.

چنانچه علاقمندید که از تور ارزان مکزیک و جاذبه های مکزیک اطلاعات بیشتری کسب کنید، با اول تور همراه باشید. اینبار در تور مکزیک درباره یکی از سواحل منحصربفرد و عجیب مکزیک را مورد بررسی قرار خواهیم داد و با تفریحات جذاب آن آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی