خانه وینچستر در کالیفرنیا

خانه وینچستر در کالیفرنیا

خانه وینچستر

خانه وینچستر در کالیفرنیا:

به مرکز کالیفرنیا که سفر کنید، یک منزل بسیار بزرگ که خود شهری کوچک محسوب می شود نظرتان را جلب خواهد کرد. هر گردشگری که پا به مرکز شهر بگذارد حتما از این عمارت هم دیدن خواهد کرد. خانه ای بدون سکنه که به یکی از با نفوذترین و ثروتمندترین خانواده های آمریکایی تعلق داشت.

خانه وینچستر:

برای ساخت این خانه از هر وسیله و ابزاری که فکرش را بکنید استفاده شده و هیچ کسری از یک خانه مدرن ندارد. اینجا ساختمانی بسیار دیدنی و در عین حال عجیب و ترسناک است. مسلما خانه های بسیار وسیع و حتی کاخ های عجیب و غریب بسیار در دنیا هستند ولی عمارت وینچسترها شهرت خود را از داستان های ماورای طبیعی و معماری خاصش بدست آورده.

راهروهای تو در توی عمارت وینچستر هیچ اتاق و سالنی را به هم اتصال نمی دهند و بیشتر برای گمراه کردن کاربرد دارند... پشت برخی دیوارهای این خانه اتاق هایی مخفی وجود دارد که هیچ یک شبیه هم نیستند و هر یک ظاهر منحصربفرد خود را دارند. تعجب می کنید اگر بگوییم سارای تنها در این خانه ۱۶۰ اتاقه زندگی می کرد.

چندین سالن مهمانی، آواز و رقص که بلااستفاده بودند و فقط صرفا برای شادی و رقص ارواح ساخته شدند، از جذابیت های این خانه می توان به وسایلی از طلا، سه آسانسور مدرن، کف پوش میناکاری شده، لوسترهایی نقره ای، شیشه های مشبک و هزاران وسیله زیبای دیگر این خانه اشاره نمود.

برای گردش و دیدن این خانه حتما به راهنما احتیاج دارید و باید در گروه حضدر داشته باشید، وگرنه گم خواهید شد و شاید نتوانید از خانه بیرون بیایید. این خانه ۲۰۰۰ درب، ۱۰۰۰۰ پنجره، ۴۷ راه پله، ۱۳ حمام و ۶ آشپزخانه و 160 اتاق دارد که مسلما گم شدن در آن طبیعی خواهد بود.

گردش در این خانه مرموز و ترسناک ساعتی وقتتان را خواهد گرفت اما شاید بخواهید از چرایی ساخت این خانه نیز مطلع شوید.

معماری عمارت وینچستر:

پیش تر گفتیم در ساخت این عمارت از هیچ قانون و قاعده ای پیروی نشده و همین علتی است که خانه وینچسترها را مرموز می کند. در ساخت این خانه معماران زیادی دست داشته اند و هر یک به سبک خود چیزی به این عمارت افزوده، تا جایی که بصورت امروزی درآمد. خیلی از قسمت های این عمارت آسیب های جدی دیدند و یا ویران شده اند. اما معماری و ظاهر خارجی ساختمان از سبک ویکتوریایی تبعیت کرده. سبکی که دیوارهای منحنی، بالکن های بسیار و سقف برآمده دارد.

در ادامه به بخش های متفاوت عمارت وینچستر سر خواهیم زد و در هر بخش به صورت خلاصه با معماری ان بخش آشنا خواهیم شد.

بنای فعلی وینچستر به شرح زیر تقسیم بندی می شود:

تعداد۱۶۱ اتاق ( ۴۰ اتاق خواب )

دو سالن رقص که یکی کامل و کار ساخت دیگری ناتمام مانده.

تعداد ۴۷ شومینه

حدود ۱۰۰۰۰ قطعه شیشه

تعداد ۱۷ دودکش که شواهدی مبنی بر وجود ۲ دودکش دیگر هم وجود دارد.

دو زیر زمین و سه آسانسور

کف پوش هایی منبت کاری شده

 وسایل لوکس

 راه رو و راه پله هایی با شیب های گوناگون

 سرویس بهداشتی

 و...

خانه وینچستر در کالیفرنیاReviewed by Yeganeh on Jul 3Rating: 3.0خانه وینچستر در کالیفرنیااگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی حضور داشته باشید، ما تور آمریکا را پیشنهاد می کنیم. با اول تور همراه باشید تا با برخی از جاذبه های آمریکا در کالیفرنیا آشنا شوید.

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی حضور داشته باشید، ما تور آمریکا را پیشنهاد می کنیم. با اول تور همراه باشید تا با برخی از جاذبه های آمریکا در کالیفرنیا آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی