معرفی مرکز خرید تفلیس مال

معرفی مرکز خرید تفلیس مال

تور گرجستان

تفلیس مال

معرفی مرکز خرید تفلیس مال:

مسافر گرجستان و تفلیس که باشید علاوه بر دیدن جاذبه های این شهر کار دیگری نیز دارید تفریح و خرید، بخصوص اگر قصد خرید سوغاتی را داشته باشید.اینبار قرار است یکی از مجتمع های تجاری بسیار معروف تفلیس را به شما معرفی کنیم تا مجبور نباشید برای خرید تفریح و چند جای مختلف مراجعه کنید و در یک محل تمام نیازهایتان برطرف شود.

مجتمع تجاری تفریحی تفلیس مال، اولین و البته وسیع ترین مجتمع تجاری تفلیس و جنوب سرزمین های قفقاز  محسوب می شود. مجتمعی بسیار شیک و باشکوه برای تلفیق و تجربه همزمان تفریح، خوشگذرانی و گردهمایی ها. این مجتمع از چهار طبقه تشکیل شده و در کل وسعتی ۷۴ هزار متری دارد و ۱۵۰ فروشگاه و مغازه در آن فعالیت دارند. این مرکز خرید حدود ۲۷۰۰ جاپارک، ۱۵,۰۰۰ متر مربع هایپرمارکت و ۱۰۰۰ متر مربع فضای تفریحی هم دارد. تفلیس مال در واقع یک مجموعه بسیار بزرگ از برندهای مشهور و شناخته شده جهان هستند. خستگی و  گرسنگی شما نیز در فضای مجموعه برطرف می شود اگر به رستوران آن مراجعه کنید. در ضمن فودکورت های این مجتمع نیز محبوبیت خاص خود را دارند. اینجا به فکر بازی و تفریح بچه ها هم بوده اند، فقط باید به طرف طبقات بالا بروید و چند ساعتی بچه ها را آنجا تنها بگذارید. البته سینمای بزرگ و مدرن تفلیس نیز در این مجتمع فعالیت دارد که دیدن یک فیلم خوب گرجی را در آن توصیه می کنیم.

ارزیابی هزینه:

ارزانی چشمگیر اجناس باعث می شود که کسی دست خالی از تفلیس مال نرود. محصولات این مجتمع حتی از موارد مشابه در تهران نیز بسیار ارزان تر هستند.

طراحی و معماری مرکز خرید تفلیس مال:

این مجتمع تجاری بزرگ و مجهز نه فقط در کیفیت فروشگاه ها و امکانات در سطح قابل توجهی قرار گرفته، بلکه معماری و ظاهر متفاوت و منحصربفردی هم دارد. طراحی و ساخت این مجتمع بزرگ را شرکت راکین انجام داده، همچون سایر پروژه های این مجموعه محصول معماری سبز دارد. به ساختمام این مجتمع که نگاه بیاندازید می توانید سازه ای مدرن و منحصربفرد، با نمادهای سنتی و تناسبات فرهنگی را ببینید که در مرکز تفلیس جا خوش کرده.

طراحی و دکوراسیون مرکز خرید تفلیس مال نیز به صورتی زیبا و متغیر ساخته شده. طراحان این سازه بزرگ برای تنوع دادن به تفلیس مال، به صورتی عملیات ساخت را برنامه ریزی کرده اند که فضای سبز مرکز خرید که در درون آن واقع شده است با تغییر فصلها دچار تغییر و تحول شوند. شما در هر فصلی که به تفلیس سفر کنید، تفلیس مال را بصورتی خاص خواهید دید. مثلا اگر روزهای اول بهار را به تفلیس سفر کنید و راهی این مجتمع تجاری شوید با ورود به تفلیس مال حس و حال بهاری خواهید داشت و به بخش آتریوم تفلیس مال که مراجعه کنید می توانید گل و گیاهانی شکوفه دار را نیز ببینید.

معرفی مرکز خرید تفلیس مالReviewed by Yeganeh on Jun 30Rating: 3.0معرفی مرکز خرید تفلیس مالچنانچه قصد دارید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور گرجستان است. در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری در گرجستان و بخصوص تفلیس داریم.

چنانچه قصد دارید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور گرجستان است. در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری در گرجستان و بخصوص تفلیس داریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی