پارک اولوس استانبول

پارک اولوس استانبول

تور ارزان پارک اولوس استانبول

پارک اولوس استانبول

پارک اولوس استانبول

پارک اولوس با فضای سبز و چشم اندازی از بسفر توانسته محبوبیت زیادی در استانبول بدست آورد. این پارک بر بالای تپه ارتاکوی واقع شده و چشم اندازی فوق العاده از بسفِر درمقابلتان قرار می دهد. معمولا دوست داران عکاسی به این پارک زیاد سر میزنند. برای خستگی در کردن فقط باید به کافه اولوس بروید و خود را به نوشیدنی خنک مهمان کنید و از دیدن مناظر بسفر لذت ببرید. یک رستوران پایین تر از تپه و داخل پارک وجود دارد که غذای خوبی سرو می کند و کمی گرانقیمت است.

بهترین ساعات بازدید از این پارک دقیقا قبل از غروب آفتاب است.در هنگام ظهر سفر پیکنیک خود را پهن کنید و از دیدن نورهای رنگارنگ خورشید نهایت استفاده را ببرید و دقیقا مدتی بعد، خواهید دید که شهر استانبول و بسفر غرق نور میشود.

 آدرس: ترکیه، استانبول، اولوس، خیابان احمد عدنان سایگون ۱، محله اولوس

پارک اولوس استانبولReviewed by اول تور on Jul 13Rating: 3.0پارک اولوس استانبولاز جاذبه های استانبول میتوانیم به پارک اولوس اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان استانبول، دیدنیهای استانبول را از دست ندهید.

از جاذبه های استانبول میتوانیم به پارک اولوس اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان استانبول، دیدنیهای استانبول را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی