خصوصیات موزه زیر آب کانکن مکزیک

خصوصیات موزه زیر آب کانکن مکزیک

موزه زیر آب کانکن

خصوصیات موزه زیر آب کانکن مکزیک:

اگر علاقمندید یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی مکزیک را تجربه کنید با اول تور همراه باشید تا جاذبه ها و گزینه های گردشگری خوب تور مکزیک را به شما معرفی کنیم. اینبار با موزه ی زیر آب کانکن آشنا خواهید شد:

ویژگی های موزه کانکن:

با بازدید از این موزه در واقع با یک تیر دو نشان می زنید. هم از موزه دیدن می کنید و هم غواصی و شنا در دریا را تجربه می کنید. حتی اگر غواصی و شنا بلد نباشید باز هم جای نگرانی نیست چون می توانید از قایق های شیشه ای استفاده کنید. فقط باید سوار این قایق ها شوید و از موزه دیدن کنید، اما خب به اندازه غواصی کردن جالب نخواهد بود. با شنا در عمق آب ها می توانید۵۰۰ مجسمه ی متفاوت را در زیر آب ها ببینید، تجربه ای خاص و متفاوت که شاید جای دیگری فرصتش دست ندهد.

چگونه از موزه کانکن بازدید کنیم:

 برای رسیدن به این موزه و دیدن سازه های بتنی آن از نزدیک لازم است به شهر کانکُن سفر کنید و بعد ۱۵ کیلومتر به طرف زونا هتلرا پیش بروید و هنگامی که به ساحل زیبای کانکن رسیدید توقف کنید چون شما حالا به موزه رسیده اید.

به مدت دو ساعت این فرصت را دارید که از موزه زیر آب کانکن دیدن کنید.

برای بازدید از این مجموعه لازم است بلیت تهیه کنید که هزینه ای ۵۳ $ دارد.

 صبح ها و ظهرها می توانید از این موزه بازدید کنید چون در این بازه زمانی عمق آب ها نور کافی دارند.

تکامل بی صدای کانکن:

 مجسمه سازان معتقدند این مجموعه به نوعی یک تکامل خاموش را تجربه می کند و دو نظر متفاوت مثبت و منفی درباره آن دارند. نگاه مثبت این که انسان در کنار طبیعت زندگی می کند و به آن آسیب نمی رساند و به نوعی یک تعامل مثبت میان انسان و طبیعت بوجود می آید. اما نگاه منفی این است که همچنان این خطر به طور قطع رفع نمی شود و انسان می تواند به محیط زیست و موجودات صدمات جبران ناپذیری وارد کند. همانگونه که به صخره های مرجانی صدمات جدی وارد کردند.

تمام مجسمه های این مجموعه از شخصیتی مستقل برخوردارند. شاید یک پیرمرد را ببینید و یا یک ماهیگیر در حال صید ماهی. با نگاه به مجسمه ها احساس می کنید که پا به شهری در زیر آب گذاشته اید و اهالی آن در حال ادامه دادن و گذران زندگی خود هستند.

برای کمک به محیط زیست:

همانگونه که پیش تر گفتیم ساخت موزه کانکن کمک شایانی به بهبود وضعیت صخره های مرجانی منطقه کرده، چون وجود مرجان ها زیبایی آب های این منطقه را چندبرابر کرده و در ضمن جان پناهی برای صد ها نوع ماهی و سایر موجودات آبزی شده اند.

 این مجسمه ها تبدیل به بستر رشد مرجان ها و باعث ازدیاد این گونه ها شده اند. در واقع چون این مجسمه ها از بتن خنثی ساخته شده اند چنین بستری فراهم شده.

شاید زمانبر باشد اما به مرور زمان و با گذشت چند سال منطقه ای بکر و زیبا در این مجموعه پدید خواهد آمد که نتیجه تعامل و هم زیستی مرجان ها، آبزیان و مجسمه های بتنی خواهد بود.

خصوصیات موزه زیر آب کانکن مکزیکReviewed by Yeganeh on Oct 10Rating: 3.0خصوصیات موزه زیر آب کانکن مکزیکاگر علاقمندید یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی مکزیک را تجربه کنید با اول تور همراه باشید تا جاذبه ها و گزینه های گردشگری خوب تور مکزیک را به شما معرفی کنیم. اینبار با موزه ی زیر آب کانکن آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی مکزیک را تجربه کنید با اول تور همراه باشید تا جاذبه ها و گزینه های گردشگری خوب تور مکزیک را به شما معرفی کنیم. اینبار با موزه ی زیر آب کانکن آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی