راهنمای دسترسی روستای زیارت گرگان

راهنمای دسترسی روستای زیارت گرگان

تور گلستان

راهنمای دسترسی روستای زیارت

راهنمای دسترسی روستای زیارت گرگان:

آدرس: استان گلستان، گرگان، جنوب منطقه ناهارخوران

راه دسترسی: برای اینکه به روستای زیارت برسید نخست لازم است به انتهای جاده ناهارخوران شهر گرگان رفته، به این محل برسید میدانی ر خواهید دید که فقط دو راه برای ادامه مسیر در اختیارتان می گذارد؛ یا برمیگردید و باز وارد ناهارخوران میشوید و یا به سمت مرکز گرگان میروید و یا به جاده روستای زیارت وارد پا میگذارید. به جاده روستا که وارد شدید و 7 کیلومتر جلو رفتید به حریم روستا خواهید رسید.

جاذبه های زیارت:

چنانچه چند روز در گرگان می مانید، به جز روستای زیارت می توانید جاذبه های دیگرش را هم ببینید. اینجا به برخی از جاذبه های نزدیک روستای زیبا و گردشگری زیارت اشاره خواهیم کرد:

کاخ موزه گرگان 17.4 کیلومتر تا روستا

النگدره: 15.3 کیلومتر

مدرسه عمادیه 18.2 کیلومتر

موزه صنایع دستی گرگان 18.6 کیلومتر

ناهارخوران: 8 کیلومتر تا زیارت

راهنمای دسترسی روستای زیارت گرگانReviewed by Yeganeh on Jun 22Rating: 3.0راهنمای دسترسی روستای زیارت گرگاناگر مایلید که جاذبه های روستا زیارت گرگان را ببینید، اول تور تور ارزان گلستان را که شامل تور گرگان نیز می شود را پیشنهاد می کند. در تور گلستان با جاذبه های طبیعی بسیاری آشنا خواهید شد.

اگر مایلید که جاذبه های روستا زیارت گرگان را ببینید، اول تور تور ارزان گلستان را که شامل تور گرگان نیز می شود را پیشنهاد می کند. در تور گلستان با جاذبه های طبیعی بسیاری آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی