چیانگ مای تایلند

چیانگ مای تایلند

تور تایلند چیانگ مای

چیانگ مای تایلند

درباره چیانگ مای تایلند

شهر چیانگ‌مای بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهر تاریخی و دیدنی شمال تایلند است و یکی از محبوبترین مقاصد مسافران تایلند است. این‌جا یک شهر تاریخی به تمام معنا است و مردم محلی خوش برخورد، بازار‌های غذاهای متنوع تایلندی، معابد زیبا و مناظر طبیعی خیره کننده، چیانگ‌مای را به یک شهر ایده‌آل برای سفر تبدیل کرده است و به دلیل داشتن همین جاذبه‌های فراوان شهر چیانگ مای ار به نام رز تایلند یا رز شمال نیز می‌شناسند. همچنین علاوه بر رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های تایلندی، انواع غذاهای خوشمزه‌ی غربی، کافه‌ها و انواع نوشیدنی‌ها نیز در بیشتر نقاط شهر وجود دارد. با‌این‌حال شهر حالت سنتی و قدیمی خود را نیز حفظ کرده و شما بدون‌شک شیفته‌ی این شهر بی نظیر خواهید شد. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با یکی از دیدنی‌ترین شهرهای تایلند بیشتر آشنا شویم.

اگر بخواهیم در مورد جاهای دیدنی چیانگ مای و علت محبوبیت بالای این شهر بگوییم، می‌توان چند مثال از مشهورترین جاهای این شهر را نام برد که در تمام دنیا همتا ندارند، یکی از بهترین مثالها معبد سفید تایلند یا وات رونگ خون است که به دلیل معماری و طراحی بسیار خاص خود مورد توجه توریستهای بسیاری از سراسر دنیا قرار دارد، همچنین به دلیل قرار گرفتن چیانگ مای در دامنه‌های کوه‌ها هیمالیا، مناطق اطراف این شهر درای مناظر بدیع و حیرت انگیزی است که بخصوص برای طبیعتگردان بسیار جذاب است.

آب و هوای چیانگ مای

چیانگ مای از نظر آب و هوایی شهری معتدل و بارانی است. از آن جا که این شهر در منطقه کوهستانیقرار گرفته است، بیشتر مواقع سال هوای خنکی دارد. بهترین زمان برای مسافرت به این شهر بین ماه‌های دسامبر تا مارچ است. و توجه داشته باشید که در تابستان، هوای این شهر بسیار گرم است.

گردشگری در چیانگ مای

می‌توان گفت چیانگ‌مای بهترین غذاهای خیابانی را دارد و قیمت این غذا‌ها بین 25 تا 50 بات است. اکثر رستوران‌های معمولی در شهر برای یک وعده‌غذای کامل به همراه نوشیدنی، مبلغی در حدود 170 بات دریافت می‌کنند. غذاهای غربی نیز از همین حدود قیمتی شروع شده و در رستورانهای لوکس غربی این هزینه بیشتر می‌شود. کافه‌ی دادا، دش، بازار گیت چیانگ‌مای و یک‌شنبه بازار، جاهایی هستند که برای غذا خوردن بهتر است حتما سری به آنها بزنید.

برای رسیدن به چیانگ مای می توان از انواع وسایل نقلیه همچون هواپیما، کشتی، اتوبوس، قطار و تاکسی استفاده کرد، و نکته جالب توجه اینکه چیانگ مای یک فرودگاه بین‌المللی نیز دارد این شهر را می توان ترکیب کاملی از رستوران‌های خوب، هتل‌های شیک، استراحتگاه‌های ارزان قیمت، پارک و معبد و هرچیز دیگری که برای یک مسافرت مد نظر شما باشد دانست، و با هر میزان بودجه ای که داشته باشید در چیانگ مای میتوانید یک سفر لذت بخش را داشته باشید.

همچنین در چیانگ مای چند جشنواره بسیار دیدنی سنتی تایلندی برگزار می‌شود که یکی از زیباترین آنها جشنواره لوی کراتونگ یا همان جشنواره ماه کامل است که به منظور ادای احترام به الهه آبها برگزار می‌شود، و علاوه بر این جشنواره، جشن سال نو نیز در چیانگ مای با شکوه بسیار زیادی برگزار می‌شود.

چیانگ مای تایلندReviewed by اول تور on Nov 10Rating: 4.0چیانگ مای تایلندآشنایی با بهترین جاهای دیدنی تایلند - راهنمای تور تایلند - شهرهای دیدنی تایلند - تور ارزان تایلند - چیانگ مای تایلند

آشنایی با بهترین جاهای دیدنی تایلند – راهنمای تور تایلند – شهرهای دیدنی تایلند – تور ارزان تایلند – چیانگ مای تایلند

1 دیدگاه

  1. laleh.j.k.l.; گفت:

    اگر واقعا چیانگ مای تایلند مانند عکسایی که گذاشتید باشه محشره .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی