راهنمای دسترسی به روستای کارن تایلند

راهنمای دسترسی به روستای کارن تایلند

روستای کارن

راهنمای دسترسی به روستای کارن تایلند

راهنمای دسترسی به روستای کارن تایلند

چگونه به روستای گردن درازان و سایر قبایل عجیب تایلند سفر کنیم:
   برای این که به روستای کارن و یا گردن درازان برسید اول باید به چیانگ مای (Chiang Mai) مراجعه کنید. نزدیک ترین دهکده به شما برای بازدید و گردش دهکده بان تونگ لانگ (the Baan Tong Luang Village) می باشد. این روستا از ۵ قبیله و روستا تشکیل شده است. در نظر داشته باشید که بان تونگ لانگ ظاهری نمایشی و ثوری دارد و برای بازدید گردشگران ساخته شده. بنابراین شما خیلی از جوانب زندگی اهالی روستا را خواهید دید ولی نباید انتظار زیادی نسبت به روستای کارن از این دهکده داشته باشید. برای رسیدن به این روستا فقط کافیست از تاکسی استفاده کنید. در این منطقه شما ۳ قبیله مشهور کشور تایلند به اسم های اچمونگ (the Hmong) ، قبیله گوش های بزرگ آخا (Akha) و قبیله گردن درازان کارن پادوآنگ (Paduang) را خواهید دید. اگر مایل باشید می توانید عکس بگیرید و از دست ساخته های این اهالی خرید کنید و به سوغات ببرید.
   چنانچه دوست دارید که بیشتر درمورد نحوه زندگی و آداب و رسوم اهالی ساکن در روستاهای گردن درازان کارن اطلاعاتی کسب کنید، احتیاج دارید که حداقل یک ردز را در این روستا سر کنید تا اطلاعات قابل قلولی بدستتان آید. اگر می خواهید شب در این روستا اقامت کنید حتما با یکی از شرکت هایی که به کارن تور دارند هماهنگی لازم را انجام دهید.
دیگر قبایل تپه های تایلند
   گفتیم که علاوه بر گردن درازان قبایل دیگری هم در این منطقه زندگی می  کنند. می توانید برای دیدن سایر قبایل و آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم متمایز آن ها برای سفر به هرکدامشان برنامه ریزی کنید. برخی از این گروه ها همچون قبیله گوش بزرگان Big Earring Akha، یائو (Yao)، پالونگ (Palong)، کایور (Kayor) و اچمونگ (Hmong) قرن هاست که در کشور تایلند زندگی می کنند. لازم است بدانید که این قبایل برخلاف اهالی کارن شهروند تایلند محسوب می شوند و شرایط زندگی آن ها بسیار بهتر از قبیله گردن درازان است اما آن ها هم همچنان آداب و رسوم خود را حفظ می کنند و از حدود آن خارج نمی شوند.
   برای اینکه بتوانید برخی از این قبایل را ببینید لازم است به بالای کوه ها بروید، و مسیر سفرتان کمی دشوار خواهد شد. در ضمن در جوار چیانگ مای، دهکده ای نمایشگاهی از ۵ قبیله دقیقا جنب مکان اقامت ببرها واقع شده است که در آن، اعضای سنتی قبیله های متفاوت تایلند قابل مشاهده هستند. اگر نمی خواهید خیلی به سختی بیافتید بازدید از این دهکده های نمایشی برایتان مناسب تر خواهد بود.
   معمولا گردش و بازدید از این قبایل در برنامه تور تایلند وجود ندارد. پس اگر می خواهید از این نواحی دیدن کنید خودتان لازم است که اقدام نمایید یا به وسیله تورهای بازدید روستاهای گردن درازان کارن به این محل بردید. این تورها علاوه بر بازدید از روستا و افراد بومی بازدید از پارک های ملی و حیواناتی مثل فیل ها و ببرها را هم در برنامه خود دارند.

راهنمای دسترسی به روستای کارن تایلندReviewed by تور تایلند on Mar 16Rating: 3.0راهنمای دسترسی به روستای کارن تایلندروستای کارن یکی از روستاهای زیبا و جذاب تایلند است که دارای تپه ها بی نظیر و قبایل مختلفی است که بیشتر افراد این روستا گردن دراز دارند. در این مقاله راهنمای دسترسی به روستای کارن تایلند را معرفی می کنیم.

روستای کارن یکی از روستاهای زیبا و جذاب تایلند است که دارای تپه ها بی نظیر و قبایل مختلفی است که بیشتر افراد این روستا گردن دراز دارند.

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی