تایلند

تایلند

تور ارزان تایلند

تور تایلند

آشنایی با تایلند

یکی از کشورهایی که واقعا ارزش سفر دارد تایلند است. با یک تور ارزان تایلند شما میتوانید از زیبایی‌ها و آثار تاریخی این کشور دیدن کنید و با آداب و رسوم مردم تایلند آشنا شوید. هر شهر تایلند به تنهایی ارزش سفر دارد و دنیای جداگانه ای است. با اول تور همراه باشید تا با این کشور زیبا بیشتر آشنا شوید.

بدون شک بازدید از کشور تایلند و گردش در جنگلهای بی مانند کشور تایلند یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای شما خواهد بود ، قدم زدن در سواحل جزیره‌های زیبای تایلند و یا شرکت در مراسم و جشنهای مردمان تایلند که همیشه لبخند بر لب دارند ، خستگی تمام سال کاری تان را از شما دور خواهد کرد.

تایلند شهری است در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن و همچنین پر جمعیت ترین شهر آن بانکوک است . واژه «تای» در زبان تایلندی علاوه بر نام قوم تای، که اکثریت مردم کشور را تشکیل می دهند، به معنی «آزادی» نیز هست. تاریخ پرچم کشور تایلند از سه رنگ سفید و قرمز و آبی تشکیل شده که رنگ قرمز نماد ملت ، رنگ سفید نشان مذهب و رنگ آبی نماد حکومت سلطنتی است . واحد پول تایلند بات است.

قومیت ها و مذهب در تایلند

مردم تایلند، علاوه بر تایلندی های بومی این کشور، از نژادهای مختلفی هستند از جمله چینی، لائوسی، مالزیایی،پارسی و هندی . حدود 95% از مردم تایلند پیرو آیین بودایی هستند ، 4/5 % مسلمان هستند و سایر ساکنان تایلند پیرو ادیان دیگر هستند . زبان رسمی مردم تایلند تایلندی است که از قدیمی ترین زبان های شرقی محسوب میشود و الفبای مخصوص خود را دارند . اما در مدارس زبان انگلیسی نیز تدریس میشود ، با این حال مردم تایلند تسلط چندانی به انگلیسی ندارند .

آب و هوا

چون تایلند به دریا نزدیک است بیشتر مواقع دارای یک آب و  هوای معتدل می باشد. کشور تایلند در موقعیت استراتژیکی جنوب شرقی آسیا قرار داشته و بسیار حاصل خیز می باشد. شمال کشور کوهستانی و دارای جنگلهای بسیاری است و نواحی مرکزی آن پوشیده از شالیزارهای سرسبز برنج است. قسمت غرب و شرق این سرزمین دارای باغهای میوه، درختان کائوچو، جنگلهای همیشه سبز و ساحل شنی سفید است. علاوه بر آن دارای جزایر بسیاری است که هر کدام، گویی تصویری از بهشت را برای گردشگران به نمایش می گذارد. اما بهترین فصل تایلند از نظر کم بودن گرما و باران در تایلند، بین ماه های نوامبر تا فوریه و در فصل سرماست .

در برنامه سفر خود به تایلند حتما به جزیره‌های بسیار زیبای این کشور هم سری بزنید، طبیعت بکر و چشم نواز این جزایر را در هیچ نقطه دیگری از جهان نخواهید یافت.
مهم‌ترین و توریستی ترین جزایر تایلند عبارتند از : سامویی، پوکت، فی فی، پاتایا، چانگ، هواهین، سامت، کائو و چندین جزیره کوچک دیگر که میتوانید از هتل محل اقامتتان برای تهیه تورهای طبیعت گردی تایلند که به این جزایر میروند راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

تایلندReviewed by اول تور on Jun 20Rating: 4.0تور ارزان تایلندتور ارزان سفر مراکز دیدنی تایلند - بهترین جاذبه های گردشگری توریستی تایلند

تور تایلند – راهنمای سفر به تایلند – شهرهای دیدنی تایلند – بهترین تور ارزان تایلند – آشنایی با کشور تایلند

8 دیدگاه ها

  1. شایان گفت:

    ممنون از اطلاعات مفیدتون ، مقاله های سایتتون خوب و خلاصه هستند ، و این خیلی خوبه

  2. مهتاب گفت:

    طبیعت تایلند واقعا عالیه ، چندتا جزیره خیلی زیبا داره تایلند ، ممکنه در مورد اون جزیره ها هم بنویسید؟

  3. گندم گفت:

    مفید بود ، مرسی

  4. سیما گفت:

    خیلی مردم خوش برخوردی داره تایلند ، خیلی خوبه که انقدر آرامش و حس خوب دارن

  5. حسنی گفت:

    فرهنگ تایلندی ها خیلی پسندیده ست، بسیار مردمان خوب و مودب و خون گرمی هستند، بخصوص با مسافران با روی خوش و آرامش برخورد میکنند

  6. لیلا گفت:

    توصیه اکید من به دوستان اینه که در فصل تابستون به تایلند سفر نکنید، چون هم هوا خیلی شرجی هست و هم حشرات خیلی باعث آزار خواهند بود. دقیقا بهترین موقع سفر به تایلند پاییز و زمستون هست

  7. مانیا گفت:

    سلام روز بخیر. ببخشید من با همسرم برای برگزاری گالری هنری می خوایم بریم تایلند میشه خواهش کنم کارشناساتون مارو راهنمایی کنن باید چیکار کنیم وکیلمون که معلوم نیس چیکار داره می کنه اصلا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی