معرفی باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا تایلند

معرفی باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا تایلند

تور تایلند ، تور ارزان تایلند

معرفی باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا تایلند

معرفی باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا تایلند

اگر می خواهید از طبیعت تایلند دیدن کنید، از تفریحات متفاوت بهرمند شوید با فرهنگ تایلندی بیشتر آشنا شوید، بازدید از باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا را پیشنهاد می کنیم. این باغ در محاصر باغچه هایی پر از گل های رنگا رنگ است که دیدنشان هر بیننده ای را بر سر ذوق خواهد آورد. انواع گل های استوایی را می توان در این باغچه ها دید. برای دیدن طبیعت و زیبایی های این باغ می توانید پیاده روی نکنید و از تفریحاتی همچون دوچرخه سواری، فیل سواری و قایق سواری بهرمند شوید و با یک تیر دو نشان بزنید. برای دیدن باغ شناور باید قایق سواری کنید. این قایق ها پارویی هستند و خودتان مسیر گردشتان را انتخاب می کنید. البته در این باغ تور اتوبوس گردی هم وجود دارد، که زحمت را از گردشگر کم می کند و می توان خیلی راحت تنها مشغول دیدن مناظر فوق العاده باغ شد.

در بخشی از این باغ بسیار بزرگ و زیبا جشن ها و نمایش های مهیج و پرزرق و برق و نشاط آور برگزار می شود که می توانید از آن ها دیدن کنید و یا بازدیدی از نمایشگاه ماشین های اسپورت این مجموعه داشته باشید. این بستر با برگزاری نمایش های مختلف فراهم شده تا گردشگران هرچه بهتر و ملموستر با فرهنگ و عادات و آداب رسوم مردمان تایلند آشنا شوند. جالب ترین و جذاب ترین قسمت باغ گرمسیری نونگ نوچ، باغ های موضوعی و افسانه ای اش می باشد. جالب است بدانید که این باغ ها توانسته اند از نمایشگاه معروف گل چلسی جوایز زیادی برنده شوند. در این باغ ها می توانید گل ها و درختان بونسای، کاکتوس، ارکیده، نخل و رز را ببینید که در کنار هم پرورش داده می شوند. از جمله شگفتی های این باغ فواره ها، حوضچه و آلاچیق هایش است که در میان پرچین های سبز و دیدنی محاصره شده اند. از جمله جاذبه های این باغ زیبا درختان آراسته و مجسمه های متعددی هستند باید از آن ها دیدن کنید.

زیبایی های این باغ به این موارد محدود نمی شود و شما می توانید در کنار گیاهان و زیبایی های طبیعت تایلند، باغ های فرانسوی، باغ های اروپایی، باغ های استون هنج و چندین باغ دیگر را هم مشاهده کنید که هر یک بخشی مجزا را به خود اختصاص داده اند. از جاذبه های و شگفتی های دیگر این باغ می توان به گل های قلبی اشاره کرد. در  این باغ تمام گل ها بصورت قلب گل آرایی شده اند و فضایی رمانتیک را بوجود آورده اند. در باغ یک پل آسمان به طول ۳ کیلومتر وجود دارد که می توانید از روی آن چشم انداز فوق العاده ای از باغ های پرپیچ و خم و شکل گل ها داشته باشید و باغ را از زاویه ای خاص ببینید. در بخش باغ وحش باغ حیواناتی همچون آهو، طوطی و لاک پشت را خواهید دید.

از پاتایا ۴۰ دقیقه به سمت جنوب که حرکت کنید، می توانید با تاکسی و یا راننده شخصی خودتان را به یکی از زیباترین و دیدنی ترین باغ های جهان برسانید. هزینه ورودی این باغ شامل دیدن نمایش های فرهنگی هم می شود. رستوران های این مجموعه را از یاد نبرید که انواع غذاهای چینی، هندی و تایلندی را سرو می کنند. در ضمن در این باغ امکان پیکنیک هم فراهم است.

معرفی باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا تایلندReviewed by مهدی on Mar 24Rating: 3.0معرفی باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا تایلندباغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا  سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

1 دیدگاه

  1. هادی احمدی گفت:

    مممنون برای معرفی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی