جزیره میکونوس یونان

جزیره میکونوس یونان

تور یونان جزیره میکونوس

جزیره میکونوس یونان

جزیره میکونوس یونان

زیبایی‌های یونان تمامی ندارد، و هرکدام از شهرها و جزیره‌های یونان به تنهایی می‌توانند توریستهای بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب کنند، جزیره میکونوس نیز یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که در سفر به یونان میتوان داشت، و نکته خوبی که در مورد این جزیره وجود دارد این است که هر مسافری با هر بودجه‌ای که در نظر گرفته باشد، میتواند در این جزیره سفری بسیار عالی داشته باشد. با اول تور همراه باشید تا به میکونوس زیبا سفری داشته باشیم.

میکونوس شناخته شده ترین و مشهورترین جزیره یونان است و شما می‌توانید مردمی از هر نقطه‌ی دنیا را در حال قدم زدن در آن بببینید. این جزیره رویایی تمام امکاناتی که تصورش را بکنید مانند یک اقامتگاه مدرن برای تفریحات روزانه و همچنین برنامه‌های شبانه در اختیار مسافران خود قرار میدهد. بیشترین معروفیت میکونوس بخاطر زندگی شبانه حیرت انگیز و سواحل طلایی آن است. صخره‌های سنگی کوتاهی که با چشم انداز خالص میکونوسی به آب‌های شفاف دریا منتهی می شوند .کورا پایتخت جزیره ، یکی از بهترین مثال‌های معماری در سیکلادز به شمار می رود، کوچه‌هایی با سنگ فرش باریک در کنار خانه های شیروانی دار با پنجره‌هایی رنگ شده ، بالکن‌های چوبی که با گل‌های شمعدانی می درخشند و تنوع مغازه‌های با سبک خاص یونانی ، تاورناس (کافه‌های یونانی) و غذاخوری‌هایی که حس خاص یک صحنه فیلم را برای شما تداعی می کنند. آنو مرا یکی از مهمترین روستاها بعد از کوراست که خدمات اقامتی ارائه می کند، در حالی که پر رفت و آمد ترین خیلج ها،  اورنوس  ، پلاتی ییئالوس ، آگویوس لونیس  و سواحل شنی با صندلی‌ها و تخت‌های به صف شده در انتظار شما هستند. جزیره دلوس ، جزیره‌ای در نزدیکی میکونوس است که کسی در آن سکونت نمیکند ولی یکی از مهمترین سایت‌های باستان شناسی در یونان محسوب می شود که در زمان‌های گذشته یک بندر و مرکز تجاری پر رونق بوده است و گفته می شود که محل تولد آپولو (خدای روشنایی)  و محل برگزاری مسابقات دلیان نیز بوده است. خرابه‌های شهر بخصوص برای علاقمندان به تاریخ و افسانه‌های باستانی ارزش بازدید را دارند، مخصوصا در فصل بهار و زمانی که گل‌های وحشی شکوفه می دهند و این منطقه را شبیه بهشتی افسانه‌ای میکنند.

میکونوس همیشه به خاطر زندگی شبانه آن معروف بوده است و هنوز هم یکی از زنده ترین شهرهای یونان محسوب می شود و اگر منظور شما از یک سفر ایده آل محیط زیبا و سواحل چشم نواز با ورزش‌های آبی باشد به طور قطع میکونوس می تواند در رتبه نخست انتخاب‌های شما قرار بگیرد. میکونوس دارای یک فرودگاه بین المللی و رفت و آمد منظم کشتیها به پیرائوس و اکثر جزایر سیکلادز است.

میکونوس یک جزیره فوق العاده است ، یکی از زیباترین و مهیج ترین مقاصد گردشگری در دنیا و اگر یک بار از آن دیدن کنید شما هم به احتمال زیاد جزو کسانی خواهید شد که هر ساله برای دیدن سواحل ، غذاهای لذیذ و شب زنده داری بینظیر به میکونوس بر می گردند. میکونوس یک مقصد بینظیر با داشتن مناظر و جاذبه‌های دیدنی متعدد است که شما را در هنگام سفرتان به حیرت وا می دارد.

جزیره میکونوس یونانReviewed by نویسنده تور on Sep 30Rating: 4.0جزیره میکونوس یونانآشنایی با بهترنی جاذبه های گردشگری توریستی یونان - جزیره میکونوس یونان - راهنمای سفر به اروپا

1 دیدگاه

  1. d.g.y.y.t.u.u.ws. گفت:

    چجوریه یونان انقدر قشنگه خدای من

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی