چند توصیه برای سفر به وین (قسمت 2)

چند توصیه برای سفر به وین (قسمت 2)

تور اتریش

سفر به وین

چند توصیه برای سفر به وین:

(قسمت 2)

فروشگاه های وین:

اکثر فروشگاه های وین دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹صبح تا ۶ بعدازظهر و شنبه ها تا ۵ بعدازظهر فعالیت دارند و برخی روزهای پنج شنبه و جمعه تا حدود ۷:۳۰ شب کار هستند. طبق قانون مغازه ها یکشنبه ها تعطیل هستند،دربرخی خیابانها شاید چند مغازه باز باشند.

  • بهتر است پیش از سوار شدن با راننده به توافق برسید،چون کرایه مسیرهایی همچون فرودگاه یا حومه شهر، متغیر هستند.
  • در مسیر دوچرخه سواری راه نروید، زمان عبور نیز همچون خیابا نها، مراقب باشید. اگر در فاصله کمتر از ۲۵ متریِ خط عابر پیاده از خیابان بگذرید، پلیس می تواند جریمه تان کند
  • اغلب رستوران های محله های توریستی منوی انگلیسی دارند، ولی اکثر رستورانها اسمِ غذای روز معمولا بر روی تخته سیاه ثبت میکنند، نه در منو. پس، درباره ی غذای روز از پیش خدمت سؤال کنید تا از دستش ندهید.
چند توصیه برای سفر به وین (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jun 23Rating: 3.0چند توصیه برای سفر به وین قسمت دوماگر مایلید که در تور اتریش تور وین را نیز تجربه کنید و جاذبه های اتریش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور اتریش تور وین را نیز تجربه کنید و جاذبه های اتریش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی