راهنمای دسترسی دروازه براندنبورگ برلین

راهنمای دسترسی دروازه براندنبورگ برلین

تور آلمان

دروازه براندنبورگ برلین

راهنمای دسترسی دروازه براندنبورگ برلین:

چنانچه در علاقمند یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی را تجربه کنید و به سایر کشورها سفر کنید، در اول تور با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی از جاذبه ها و آداب و رسوم مردم مناطق دیگر در اختیارتان قرار دهیم. اگر تور آلمان انتخاب شماست خوب است پیش از شروع سفر بیشتر از فرهنگ و جاذبه های این کشور بدانید:

در این مطلب درباره نحوه سفر و بازدید از دروازه براندنبورگ برلین صحبت خواهیم کرد:

بهترین زمان بازدید:

شما همیشه می توانید از این دروازه تاریخی دیدن کنید؛ ولی اگر زمان مناسبی را برای بازدید انتخاب کنید می توانید، قسمتی از یک رخداد بااهمیت در آلمان و بخصوص برلین باشید و گشت و گذاری خاطره انگیز از سفر به آلمان داشته باشید. جشن شب سال نو بااهمیت ترین رویدادی است که در کنار دروازه براندنبورگ برگزار می شود. جالب است بدانید جمعیت قابل توجهی حدود 1 میلیون نفر در این جشن، کنار دروازه براندنبورگ گرد هم می آیند و از گوش دادن به موسیقی زنده، آتش بازی های خاص روز عید و رقص و پایکوبی لذت می برند.

 

 درضمن این فرصت را دارید که در تابستان های برگزاری جام جهانی و یا جام ملت های اروپا به دیدن این دروازه تاریخی بروید و در کنار هزاران تماشاچی فوتبال، رقابت های هیجان انگیز را دنبال کنید؛ در این ایام یک صفحه نمایش بزرگ در نزدیکی دروازه بصورت زنده رقابت ها را پخش می کند.

علاوه بر این مناسب های ملی و مهم، در رویدادها و مناسبت های متفاوت، این دیوار با نورپردازی های رنگی توجه هر رهگذری را به خود جلب می کنند و مردم را به دور خود جمع می کند، از جمله این رویدادهای مهم و ملی می توان به فروپاشی دیوار برلین اشاره نمود. اکثر سال در رور اتحاد دو آلمان در این مکان موسیقی زنده اجرا می شود و اهالی از هر منطقه ای برای جشن گرفتن این اتفاق مهم پای این دروازه حاضر می شوند.

مسیر و دسترسی:

 وسایل نقلیه زیادی وجود دارند که در آلمان می توانید با آن ها رفت و آمد کنید. چون دروازه براندنبورگ، در منطقه ای مهم از برلین واقع شده است و گردشگران زیادی هر روزه برای دیدن آن به این نقطه از شهر سفر می کنند بنابراین امکانات و وسایل نقلیه خوبی هم برای رفت و آمد وجود دارد.

 اتوبوس: پایانه اتوبوس براندنبورگ تور در فاصله 270 متری از دروازه براندنبورگ واقع شده است و خطوط شماره 100 و TXL از آن عبور می کنند. در ضمن فاصله 300 متری از دروازه براندنبورگ پایانه اتوبوس Reichstag/Bundestag واقع شده است و اتوبوس های خط شماره 100 از این پایانه می گذرند. 

مترو: ایستگاه مترو براندنبورگ تور در فاصله 270 متری از دروازه براندنبورگ واقع شده است و فقط دو دقیقه پیاده روی تا دروازه دارد.

 راه آهن حومه: وسیله ای برای رفت و آمد بین مرکز شهر و مناطق اطراف برلین. دقیقا کنار ایستگاه مترو و پایانه اتوبوس براندنبورگ تور، در فاصله 270 متری از دروازه براندنبورگ، ایستگاه راه آهن حومه هم جای گرفته اند و برای جا به جایی در مسافت های طولانی بسیار مناسب هستند.

 تاکسی: تاکسی راحت ترین وسیله برای رفت و آمد و رسیدن به دروازه خواهد بود و دسترسی راحتی هم به این جاذبه دارد.

 آدرس: آلمان، مرکز شهر برلین، بخش میته، بلوار اونتر دین لیندن، میدان پاریسر پلاتس، دروازه براندنبورگ.

راهنمای دسترسی دروازه براندنبورگ برلینReviewed by Yeganeh on Jun 27Rating: 3.0راهنمای دسترسی دروازه براندنبورگ برلینچنانچه در علاقمند یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی را تجربه کنید و به سایر کشورها سفر کنید، در اول تور با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی از جاذبه ها و آداب و رسوم مردم مناطق دیگر در اختیارتان قرار دهیم. اگر تور آلمان انتخاب شماست خوب است پیش از شروع سفر بیشتر از فرهنگ و جاذبه های این کشور بدانید.

چنانچه در علاقمند یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی را تجربه کنید و به سایر کشورها سفر کنید، در اول تور با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی از جاذبه ها و آداب و رسوم مردم مناطق دیگر در اختیارتان قرار دهیم. اگر تور آلمان انتخاب شماست خوب است پیش از شروع سفر بیشتر از فرهنگ و جاذبه های این کشور بدانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی