جزیره نان آئو

جزیره نان آئو

تور چین جزیره نان آئو

جزیره نان آئو شهر شانتو چین

جزیره نان آئو

 

   نان آئو (همچنین به نام نانائو) جزیره بین خط ساحلی فوجیان، گوانگدونگ و استانهای تایوان چین واقع شده است. این منطقه از یک جزیره اصلی تشکیل شده و سپس 22 جزیره کوچکتر را تشکیل می دهد که همه آنها حدود 130 کیلومتر مربع (32000 هکتار) را پوشش می دهد. جزیره نان آئو برای گردشگران بسیار مفید است: آسمان آبی، امواج سفید، سواحل شنی، مناظر کوه زیبا، معابد تاریخی و پارک های غنی از حیات وحش. آب و هوای گرم در زمستان است، و در تابستان سرد است، و این به این دلیل است که یک نسیم قوی که از دریا می وزد. دمای متوسط ​​سالانه 21.5 درجه سانتیگراد است .
چینگ Ao Bay یکی از معروف ترین سواحل استان گوانگدونگ است. این مساحت بیش از 2400 متر (7900 پا) دارد و با شن و ماسه های بسیار نرم و زیبا پوشیده شده است. آب های اطراف آب جاده ای هستند و به دلیل آلودگی باقی نمی مانند. در حال حاضر از شمال به جنوب یک منطقه پناهگاهی است که با این ویژگی ها برای ایجاد یک دیدگاه دیدنی و جذاب مناسب است.

   کوه های جزیره نان آئو معمولا به عنوان "مروارید بالای دریا" ستایش شده اند. منطقه کوه شامل بسیاری از گیاهان گیاه شناسی است که می تواند در پارک ملی جنگل کوه های Huanghua یافت شود. در پارک، بازدیدکنندگان از زیباترین مناظر طبیعی احاطه شده اند: گل های زیبا، آواز خواندن پرندگان و نمایش های هیجان انگیز. بنابراين نام ديگري از "حيوانات طبيعي در دريا در جنوب چين" نام گرفت.

   یکی دیگر از جزایر معروف ترین جزایر نان آئو ، Song Wells است. در مجموع سه تا جزیره Song Wells وجود دارد به نام های ؛ اژدها ی خوب، ببر خوب و اسب خوب. از لحاظ تاریخی، این ها در گذشته برای  امپراتور، وزیر، سرباز و اسب به عنوان منبع آب استفاده می‌شد. با این حال، امروزه چاهها در سواحل دریا نفوذ کرده اند، گرچه آب چشمه ها هنوز تازه است که خود واقعا شگفت انگیز است.

   معابد مذهبی جزیره نیز برای بازدید کنندگان محبوب هستند. در مجموع بیش از 30 معبد بزرگ وجود دارد. در این میان، معبد دیشیان قدیمی است که یکی از مهمترین گونه های معبد در آسیای جنوب شرقی محسوب می شود. ویژگی های یکی دیگر از معبدهای در این نزدیکی، معبد گواندی، مطابق با سبک معماری کاخ باستانی است. این معبد در مقیاس مشابهی ساخته شده است و همچنین در سراسر منطقه ساحلی جنوب شرقی مشهور است.

   این جزیره دارای بیش از 50 منطقه شامل آثار فرهنگی و مکان های تاریخی است، مانند عمارت ارتش و جایگاه چانگشانویی که هر دو به تازگی به شکوه های سابق خود بازگشته اند. موزه فرهنگ و تمدن های فرهنگی و بخش های تاریخی نیز به راحتی در این محوطه ها قرار دارد.
برای کسانی که علاقه مند به برخی از پیشرفت های اخیر در جزیره هستند، باید بدانند این جزیره دارای بزرگترین ایستگاه تولید نیروی باد در آسیا است.

توصیه های مسافرتی:

   بهترین زمان برای بازدید در ماه آوریل، مه، سپتامبر و اکتبر است. مهمان ها و هتل ها با قیمت نسبتا ارزان هستند، زیرا خدمات ارائه شده نسبتا خوب است. اکثر هتل ها می توانند اتاق هایی با منظره ی دریا و خط ساحلی اطراف آن ارائه دهند.
غذاهای خوش عطر و طعم محلی مانند گوشت گاو، بلب گوساله، کاهو، گوشت خوک تازه، فلفل دلمه ای و انواع غذاهای دریایی غذا را هم امتحان کنید.
روش های حمل و نقل در جزیره توسط کشتی، کشتی مسافری و لیدر است. اتوبوس سه بار در روز از ایستگاه اتوبوسرانی شانتو عبور می‌کند.

 

جزیره نان آئوReviewed by اول تور on Nov 9Rating: 3.0جزیره نان آئو شهر شانتو چیننان آئو یا نانائو جزیره بین خط ساحلی فوجیان، گوانگدونگ و استانهای تایوان واقع شده است. این منطقه از یک جزیره اصلی تشکیل شده و سپس 22 جزیره کوچکتر را تشکیل می دهد که همه آنها حدود 130 کیلومتر مربع (32000 هکتار) را پوشش می دهد.

بهترین شهرهای دیدنی چین – جزیره نان آئو چین – راهنمای تور چین – تور ارزان چین – جاذبه های گردشگری چین

1 دیدگاه

  1. رهاااااا گفت:

    ممنون قشنگ بود .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی