جشن روز پادشاه هلند

جشن روز پادشاه هلند

بهترین تور هلند جشن روز پادشاه

جشن روز پادشاه هلند

جشن روز پادشاه هلند

کشور هلند برای بیشتر افراد به واسطه جشنواره گل هلند شناخته شده است، اما در این کشور بسیار زیبا جشنواره‌های دیگری نیز برگزار می‌شوند که به نوبه خود دیدنی و جالب هستند، تیم اول تور در این مطلب شما عزیزان را با یکی ادیگر از این جشنواره‌های زیبا آشنا میکند، با ما همراه باشید.

هر سال در روز 27 ماه آپریل ( یا روز 26آپریل در صورتی که بیست‌و‌هفتم مصادف با یکشنبه باشد) هلندی‌ها تولد ملکه یویلیانا (Juliana) را جشن می‌گیرند. بعد از اینکه در سال 2013، ملکه بئاتریکس به نفع پسرش سلطنت را کنار گذاشت و ولیم الکساندر، پادشاه هلند شد، این روز که با نام روز ملکه شناخته می‌شد، روز پادشاه نام گرفت. روز پادشاه، یک تعطیلی و جشن ملی در هلند است. در این روز در سراسر هلند جشن برگزار می‌شود، همه جا موسیقی زنده اجرا می‌شود، همه جا به رنگ نارنجی، رنگ ملی هلند در می‌آید و در کانال‌ها و قایق‌ها مراسم شادی برپا می‌شود، یکی از بهترین جشن‌های ملی که می‌توانید در تمام طول عمر خود تجربه کنید همین مراسم زیبا و باشکوهه است که هلندی‌ها برای آن سنگ تمام می‌گذارند.

جشن روز پادشاه هلندReviewed by اول تور on Oct 17Rating: 3.0جشن روز پادشاه هلندآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی فرهنگی - جشن روز پادشاه هلند - راهنمای سفر به هلند

آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی فرهنگی – جشن روز پادشاه هلند – راهنمای سفر به هلند

2 دیدگاه ها

  1. mitra.hf گفت:

    jaleb bud .

  2. خسرو گفت:

    شما توذ ارزان هم له هلند دارید ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی