جشنواره های فرانسه

جشنواره های فرانسه

تور فرانسه جشنواره ها

جشنواره های فرانسه

جشنواره های فرانسه

در شهر های مختلف فرانسه علاوه بر جاذبه های گردشگری پر طرفدار و معروفی که دارند ، در تاریخ های بخصوصی جشنواره هایی نیز برگزار میشود ، که ماسعی داریم در این مطلب مهمترینهای این جشنواره ها را به شما عزیزان معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به فرانسه را داشتید ، با اطلاع داشتن از تاریخها و ریشه های این جشنواره ها بتوانید برنامه سفر خود را با توجه به این دانسته ها بچینید زیرا در برخی از این تاریخها هتل ها بسیار پر ازدحام هستند و باید در زمان رزرو پرواز و هتل خود دقت بیشتری داشته باشید .

  • جشن نیس

    بزرگترین جشن در فرانسه که کارناوالی بسیار مهیج است و در ریویرا در کنار مدیترانه برگزار میشود و زمان آن اواسط فوریه است .
  • جشنواره کن

    در شهر کن فرانسه که به دلیل همین جشنواره نیزز به شهرت رسیده است ، در ماه می جشنواره ای بین المللی و بسیار با شکوه برگزار میشود که از سرتا سر دنیا بینندگان به تماشای این جشنواره رنگارنگ و پر رزق وبرق مینشینند تا ستارگان سینمایی محبوبشان را بر روی فرش قرمز جشنواره ببینند .
  • جشنواره اکس آن پرووانس

    در اواخر جون تا اواسط جولای در فرانسه جشنواره ای برگزار میشود بین هنرمندان باله و رقص و موسیقی ، و اپرا که از جشنواره های محبوب در میان هنرمندان این عرصه ها محسوب میشود .
  • جشن روز اول ماه می

    در این تاریخ تمام کارگران با رژه های اعضای اتحادیه هایشان در سرتاسر فرانسه به جشن و راهپیمایی های همراه با شادی و هدیه دادن گل برف به افراد میپردازند ، و تقریبا در این روز غیر از فروشندگان گل برف و خدمتکاران مراسم شخص دیگری کار نمیکند.
  • روز باستیل

    در تاریخ 14 جولای به مناسبت شورش باستیل که روز ملی فرانسه نامیده میشود مردم در خیابانها جمع میشوند و به جشن و شادی مشغول میشوند.
جشنواره های فرانسهReviewed by اول تور on Jul 12Rating: 4.5جشنواره های فرانسهتور ارزان فرانسه جشن ها و جشنواره ها مناسبت ها - بهترین تور اروپا - جاذبه های گردشگری خارجی

3 دیدگاه ها

  1. بیتا گفت:

    من فقط در مورد فستیوال کن میدونستم ، جالبه که این همه جشنواره دیگه هم در فرانسه برگزار میشه

  2. مرمر گفت:

    جشنواره باله باید خیلی زیبا باشه

  3. نریمان گفت:

    چه زیبا و قشنگ . مسی اول تور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی