جزیره کو تائو تایلند

جزیره کو تائو تایلند

تور تایلند جزیره کو تائو

جزیره کو تائو تایلند

جزیره کو تائو تایلند

کشور تایلند دارای جزیره‌های بکر و سرسبزی است که هر بیننده‌ای را مسحور زیبایی خود میکنند، پیشنهاد ما در تیم اول تور به شما عزیزان این است که در سفر خود به کشور تایلند برای اینکه بتوانید از نزدیک زیبایی‌های این کشور را لمس کنید و مناظر بی نظیر طبیعی را با چشمان خودتان از نزدیک ببینید به جزایر این کشور زیبا نیز سری بزنید. در این مطلب جزیره کو تائو را به شما سفر دوستان معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

کوه تائو، به معنای جزیره لاک پشت، یک جزیره کوچک واقع شده در نزدیکی ساحل شرقی خلیج تایلند است. در حدود 7000 غواص جدید در کوه تائو در هر سال گواهینامه غواصی می‌گیرند که از آن یکی از محبوب‌ترین مقاصد در جهان برای یادگیری غواصی ساخته است. غواصی در اطراف صخره‌های جزیره آسان و سرگرم کننده است و شما می‌توانید تنوع چشمگیر از گونه‌های دریایی مانند مرجان‌ها، لاک پشت، مقدار زیادی از ماهی‌های کوچک و کوترماهیان را ببینید و شانس بسیار کمی برای دیدن یک کوسه نهنگ وجود دارد. متوسط دید حدود 15 تا 20 متر است.

در آبهای کم عمق و زلال کوه تائو جانداران دریایی بسیار زیاد و مرجان‌های زیادی را می توان دید که غواصان تازه کار و مجرب را راضی می کنند، به ویژه اینکه این جزیره خودش بسیار تماشایی است و حال و هوای آن بسیار آرامش بخش است. اما علاوه بر اینها این جزیره که زمین‌های مهمی را برای پرورش لاکپشت منقار دار و لاکپشت سبز دارد، اینک به مرکزی جهت فعالیت‌های غواصی مفید به نفع محیط زیست، از جمله وارد کردن صدها بچه لاکپشت به اکوسیستم جزایر و تلاش برای حفظ سواحل مرجانی و پرورش آنها محسوب می شود.

قایق سواری، در کو تائو را از دست ندهید. تقریبا همه ی سواحل کو تائو، خدمات قایق سواری را ارائه می کنند. در اینجا هم قایق‌های قدیمی کشیده و هم قایقهای کوچک وجود دارد . کو تائو، بهشتی از تفریحات شبانه خیره کننده است. می توانید در آنجا از موسیقی و ورزش‌های زنده در سواحل لذت ببرید.  چشم انداز تپه ای کو تائو، مسیرهای پیاده روی جالبی را برای گردشگران ارائه می کند. پیاده روی در سربالایی تپه برای منظره ی صخره ای « فراگل » در روستای سائیر، مشهورترین آنها است. شما می توانید گلهای وحشی زیبا، حیوانات و صخره‌های بزرگ را در مسیر این پیاده روی ببینید. از آن بالا، می توانید از منظره ی مهیج روستای سائیر نیز لذت ببرید.

جزیره کو تائو تایلندReviewed by نویسنده تور on Nov 6Rating: 4.5جزیره کو تائو تایلندآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی تایلند جزیره کو تائو تایلند - راهنمای تور تایلند - تور ارزان تایلند

آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی تایلند جزیره کو تائو تایلند – راهنمای تور تایلند – تور ارزان تایلند

2 دیدگاه ها

  1. نوشین گفت:

    وای چقدر خوبه این جزیره ، مرسی از سایت خوبتون

  2. حمیرا.صابری گفت:

    خیلی این جزیره زیباس و رفتن به این مکان به شدت پیشنهادمیشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی