رم پایتخت ایتالیا

رم پایتخت ایتالیا

تور رم ایتالیا

رم پایتخت ایتالیا

رم پایتخت ایتالیا

          شهر رم پایتخت ایتالیا است و میتوان گفت پر جمعیت ترین شهر ایتالیا نیز هست ، این شهر مرکز کشور واتیکان نیز محسوب میشود ، و همچنین مرکز استان لاتزیو است ، رودخانه توره   tevereh  از کناره شهر رم میگذرد و به دریای مدیترانه راه دارد .

          شهر رم مکانهای تاریخی و دیدنی بسیار معروفی دارد که بیشترین توجه گردشگران نیز به همین بناها میباشد ، بناهایی مانند کولسئوم ، پانتئون ، شهر واتیکان ، و بناهای معروف دیگر رم ، که هرکدام شگفتی های خود را دارند .

          شهر رم را به موزه بی سقف نیز میشناسد ، زیرا در جای جای شهر آثاری از تمدن باستانی رومی به چشم میخورد ، همچنین یکی از مراکز مهم مد و فشن اروپا به شمار میرود و دفاتر مرکزی برخی از مطرح ترین و لوکس ترین برند های دنیا در شهر رم قرار دارد .

          از تاریخ و هنر بی پایان رم که بگذریم نوبت به خوراکی های لذیذ و بی نظیر ایتالیایی میرسد که در شهر رم به وفور یافت میشوند ، پیتزای اصیل ایتالیایی ، پاستا های متنوع و خوش مزه و اما بستنی های عالی ایتالیایی که به هیچ وجه نمیشود از آنها گذشت حتی اگر رژیم باشید !

          با اینکه گردش در خیابانهای رم بسیار لذت بخش است و هر گوشه ای از کوچه ها و خیابانهای شهر دیدنی ست ، اما بیاد داشته باشید قبل از اینکه بخواهید برنامه گردش خود را در رم برنامه ریزی کنید ، حتما نقشه گردشگری شهر را تهیه نمایید و یا از برنامه های گوشی های موبایل که راهنمای گردشگری هستند استفاده کنید ، زیرا اگر در کوچه پس کوچه های تو در توی رم گم شوید به سختی میتوانید راه اصلی تان را پیدا کنید و به دردسر خواهید افتاد.

رم پایتخت ایتالیاReviewed by اول تور on Oct 19Rating: 4.5رم پایتخت ایتالیاتور ارزان اروپا دیدنی های رم پایتخت ایتالیا

1 دیدگاه

  1. معین.تقوی گفت:

    رم باستان عالیه . توصیه میکنم در رابطه باهاش مطلب بخونید و شهر رم رو از نزدیک ببینید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی