لوزان سوئیس

لوزان سوئیس

تور سوئیس شهر لوزان

لوزان سوئیس

لوزان سوئیس

لوزان شهری در جنوب غربی کشور سوئیس است که در ساحل شمالی دریاچه ژنو قرار گرفته است. این شهر حدود 150 هزار نفر جمعیت دارد و یکی از شهرهای بخش فرانسوی‌ زبان کشور سوئیس به شمار می‌رود و با شهر ژنو نزدیک به 64 کیلومتر فاصله دارد. این شهر میزبان موزه و کمیته بین‌المللی المپیک است و همچنین دادگاه بین‌المللی ورزش نیز در همین شهر قرار دارد. از آنجا که این شهر بر روی تپه‌ای مشرف به دریاچه ژنو واقع شده، نمای کلی شهر عالی و بی‌نظیر است. قایق‌سواری در دریاچه ژنو می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین تجربیات شما در سفر به این شهر باشد. در سفر به لوزان، نباید تور گردشگری سواری بر کشتی‌های کروز که در مسیرهای مختلفی از جمله ژنو، اویان در فرانسه، مونترو و قلعه زیبای شیلون برگزار می‌شوند، را از دست داد. منظره بی‌نظیر تاکستان‌های منظم انگور یکی از چشم‌اندازهای حیرت‌انگیزی است که در تور کشتی‌های کروز از آن لذت خواهید برد. علاوه بر این جاذبه‌های گردشگری، بازدید از کلیسای جامع این شهر نیز بسیار ارزشمند و بیاد ماندنی خواهد بود، در عین حال بازدید از موزه‌ای این شهر را نیز باید در برنامه سفر خود بگنجانید. هر ساله در فصول مختلف سال فستیوال‌های متنوعی در این شهر اجرا می‌شوند که گردشگران فراوانی را از سراسر دنیا به این شهر زیبا می‌کشاند. این شهر در همه اوقات سال چیزی برای سرگرم شدن شما خواهد داشت، حتی با اینکه مکانهای تاریخی دیدنی و جاهای تفریحی لوزان در مقایسه با شهرهای دیگر سوئیس تعدادشان کمتر است، اما مطمئن باشید که در این شهر بازهم برای گشت و گذار و بازدید از تمام جاذبه‌های آن وقت کم خواهید آورد. در ادامه با اول تور همراه باشید تا بیشتر با لوزان آشنا شویم.

شهر لوزان در ابتدا توسط رومی‌ها به عنوان یک اردوگاه نظامی به نام لوزانا بنانهاده شد، پس از سقوط امپراتوری رم به منظور امنیت بیشتر این شهر به بالای تپه، که برای دفاع از حمله مهاجمین، انتقال یافت. بعد از گذشت قرن‌ها، هنوز معماری رومی و گوتیگ در بناهای تاریخی این شهر به چشم می خورد.

شهر لوزان علاوه بر جاذبه‌های گردشگری و توریستی اش، از نظر سیاسی نیز از شهرهای برتر سوئیس به شمار می آید. شهری با هتل‌های لوکس و مجلل که از گذسته‌های دور در کنار شهر ژنو، میزبان سیاستمداران و بزرگ ترین تحولات سیاسی جهان بوده است.

بهترین زمان سفر به لوزان

بهترین زمان برای سفر به لوزان، فصل تابستان یعنی حد فاصل ماه‌های جون تا آگوست است که هوا بسیار معتدل و دلپذیر است و فضای شهر پر از جنب و جوش و پر از توریستهایی از سراسر دنیاست.
در فصل تابستان می توان از جاذبه‌های تفریحی لوزان درفضای باز، مانند گلف، دوچرخه سواری، شنا و همچنین بازدید از مناطق طبیعی و تاریخی نهایت استفاده را کرد و دریاچه ژئو را در شلوغ ترین و زیباترین فصل سال بازدید کرد. هوای شهر لوزان در فصل زمستان با رسیدن به دمای زیر صفر درجه، بسیار سرد است، لیکن این شهر در این زمان از سال میزبان علاقه مندان به ورزش‌های زمستانی از سراسر دنیا می‌شود.

لوزان سوئیسReviewed by تور ارزان on Oct 13Rating: 4.0لوزان سوئیسآشنایی با بهترین شهرهای دیدنی توریستی سوئیس - لوزان سوئیس - راهنمای سفر به اروپا

یکی از شهرهای بخش فرانسوی‌ زبان کشور سوئیس به شمار می‌رود و با شهر ژنو نزدیک به 64 کیلومتر فاصله دارد. این شهر میزبان موزه و کمیته بین‌المللی المپیک است و همچنین دادگاه بین‌المللی ورزش نیز در همین شهر قرار دارد. از آنجا که این شهر بر روی تپه‌ای مشرف به دریاچه ژنو واقع شده، نمای کلی شهر عالی و بی‌نظیر اس

1 دیدگاه

  1. جورجیا گفت:

    زیبا بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی