مونیخ آلمان

مونیخ آلمان

تور ارزان مونیخ آلمان

مونیخ آلمان

مونیخ آلمان

          شاید بتوان گفت که شهر مونیخ آلمان به تنهایی نماینده تمام عیار کشور آلمان است ، زیرا اصلی ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری آلمان را در مونیخ میتوانید بازدید کنید ، این شهر در جنوب آلمان و در شمال کوه های آلپ قرار گرفته ، پس از جنگ جهانی دوم بناهایی که بر اثر جنگ تخریب شده بودند به بهترین شکل بازسازی شده اند و معماری و شهر سازی مونیخ به قدری زیباست که همگان این شهر را به عنوان زیباترین شهر آلمان میشناسند.

در شهر مونیخ تمام مواردی که برای هر سلیقه ای ممکن است جذابیت داشته باشد وجود دارد مانند ، هنر ، موسیقی ، تئاتر ، تکنولوژی ، طبیعت ، موزه ، ورزش ، اتومبیل های بسیار پیشرفته ، همگی اینها را میتوانید در مونیخ آلمان بیابید.

میدانهای معروف و محبوب مارین و کارلز ، و خیابانهای سنگفرش شده شان ، که در مرکز مونیخ قرار دارند و پر از فروشگاه های لباس و کیف و کفش و صنایع دستی و فروشگاه های متنوع دیگر هستند ، یکی از جداب ترین قسمتهای سفر به مونیخ محسوب میشوند ، بخصوص در میدان مارین هر روز راس ساعت 12 ظهر عروسکهای رقصانی که از دیوار بیرونی تالار شهر بیرون می آیند و توریستها را مجذوب تماشای خود میکنند.

مونیخ به شهر راهبان نیز معروف است و گواه این لقب ،  کلیساهای بزرگ و با شکوه شهر هستند مانند کلیسای بانوی ما که به رنگ نارنجی و با دو مناره به رنگ سبز ساخته شده و در داخل کلیسا نیز رد پای شیطان دیده میشود که افسانه های بسیاری در مورد این رد پا شنیده میشود ، همچنین کلیسا های دیگر مونیخ که بسیار دیدنی هستند .

موزه بی ام و
هم بسیار دیدنی است و میتوانید تمام ظرافت ها و مراحل ساخت و پیشرفت تکنولوژی کمپانی بی ام و را در آن مشاهده نمایید ، همچنین موزه اصلی مونیخ هم جایی است که باید به بازدید آن بروید ، تا با تمام صنایع آلمان و همچنین فرهنگ و هنر و طبیعت مونیخ و در کل کشور آلمان بیشتر آشنا شوید.

شهر مونیخ برای کودکان شما نیز امکانات بسیار خوبی برای ارائه دارد ، که جذاب ترینشان شهر بازی بزرگ مونیخ است ، موزه اسباب بازی ها ، پارک ها و باغهای زیبا و با امکانات کامل برای کودکان ، خیال شما را از بابت سرگرم شدن فرزندانتان راحت خواهد کرد.

در اطراف مونیخ هم به سمت کوه های آلپ که بروید جاذبه های طبیعی بی نظیری انتظار شما را میکشند تا خود را به آغوش طبیعت بسپارید و در باغها و کاخ های بیرون شهر اوقات خوبی را داشته باشید.

مونیخ آلمانReviewed by تور ارزان on Oct 7Rating: 4.5مونیخ آلمانتور ارزان آلمان دیدنی های گردشگری مونیخ

میدانهای معروف و محبوب مارین و کارلز ، و خیابانهای سنگفرش شده شان ، که در مرکز مونیخ قرار دارند و پر از فروشگاه های لباس و کیف و کفش و صنایع دستی و فروشگاه های متنوع دیگر هستند ، یکی از جداب ترین قسمتهای سفر به مونیخ محسوب میشوند.

1 دیدگاه

  1. شیرین.م.ن گفت:

    شما تور ارزان برای مونیخ هم دارید ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی