بازارگردی در چند مرکز خرید آنتالیا(3)

بازارگردی در چند مرکز خرید آنتالیا(3)

بازارگردی در چند مرکز خرید آنتالیا

بازارگردی در چند مرکز خرید آنتالیا قسمت سوم

بازارگردی در چند مرکز خرید آنتالیا قسمت سوم

مرکز خرید آنتالیم پریمیوم:

چنانچه در منطقه لارای شهر آنتالیا می خواهید خریدی گران و لوکس را تجربه کنید، توصیه می کنیم حتما به مجتمع تجاری آنتالیِم پریمیوم سری بزنید؛ بازاری که اکثر مراجعانش به لحاظ مالی و پرداخت هزینه های بالا مشکلی ندارند و دست پر از آن خارج می شوند. در این مجتمع تجاری فروشگاه های معروف و به نام زیادی اجناس و محصولات با کیفیت خود را به مشتریان عرضه می نمایند. از جمله محصولات متنوع و باکیفیت این مرکز خرید می توان به انواع چرم،انواع زیورآلات، کیف و کفش های بسیار باکیفیت اشاره کرد که بیشتر مورد پسند سخت پسندان هستند.

  از جمله خدمات این بازار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 رستوران و کافه با کیفیت

 فودکورت با منویی گسترده از خوراکی ها و فست فودها

 و...

 ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب 

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه کندو

مرکز خرید شی مال:

اگر مسافر لارا هستید شی مال را هم در لیست گشت و گذارهای خود جای دهید. این مرکز خرید تازه تاسیس خیلی وقت نیست که کار خود را شروع کرده و در سال 2008 بازگشایی شده، ولی با این حال با خیلی از مراکز خرید بزرگآنتالیا رقابت سختی دارد و توانسته به نخستین و وسیع ترین مجتمع تجاری مُد آنتالیا مبدل شود. این بازار بزرگ حدود ۱۰،۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و در آن حدود ۷۰ فروشگاه از برندهای معروف ترکی و خارجی در حال فعالیت و عرضه محصولات هستند.

 یکی از خصوصیات و تمایزات این مجتمع با سایر بازارها، برپایی نمایشگاه های هنری متنوع و فصلی در آن است که توانسته نظر بسیار از علاقمندان به هنر را به خود جلب کند. در ضمن فروشگاه کتاب معروف با اسم D & R هم در این مرکز خرید در حال فعالیت است و انواع متنوعی از کتب جدید و معروف را به زبان انگلیسی عرضه می کند.

 از جمله خدمات خوب این مرکز خرید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران و کافه با کیفیت

 سالن سینما

پارکینگی باظرفیت ۲۵۰ اتومبیل

فضای بازی برای بچه ها

 و...

 ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب 

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه مرات پاشا،تکیوغلو، منطقه  فنر

مرکز خرید آلانیوم:

 یکی دیگر از بازارهای معروف منطقه توریستی لارا آلانیوم است که به آلانیا هم شهرت دارد. کسانی که تجربه ی خرید از این مرکز خرید را دارند همه معتقدند که این بازار بهترین جا برای سپری کردن یک روز تعطیل و خریدی عالی با کیفیت می باشد. مجتمع تجاری آلانیوم در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده، در این مرکز حدود ۲۰۶ برند معروف و متفاوت در حال فعالیت و عرضه محصولاتشان هستند. درضمن کارفور، یک شرکت خرده فروشی چندملیتی فرانسوی هم در آلانیوم مشغول به کار است.

 در این مرکز خرید می توانید انواع و اقسام لوازم منزل، اسباب بازی های متنوع، محصولات دیجیتالی، لباس مرغوب و محصولا آرایشی و بهداشتی و ... تهیه کنید و از خرید خود لذت ببرید و از کیفیتشان مطمئن باشید.

   از جمله خدمات آلانیوم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران و کافه

 فضای بازی برای بچه ها

 و...

 ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب 

آدرس: ترکیه، آنتالیا، لارا، جمهوریت

بازارگردی در چند مرکز خرید آنتالیا(3)Reviewed by مهدی on Jul 29Rating: 3.5بازارگردی در چند مرکز خرید آنتالیا قسمت سومدر یک تور ارزان ترکیه ، میتوانید از مرکز خرید آنتالیا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ترکیه است .

در یک تور ارزان ترکیه ، میتوانید از مرکز خرید آنتالیا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ترکیه است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی