جاذبه های دیدنی قلعه آلانیا ترکیه

جاذبه های دیدنی قلعه آلانیا ترکیه

قلعه آلانیا ترکیه

جاذبه های دیدنی قلعه آلانیا ترکیه

جاذبه های دیدنی قلعه آلانیا ترکیه

تنها برای دیدن محیط مسقف قلعه نیاز به بلیط دارید. هزینه بلیط برای هر نفر ۱۵ لیر ترکیه است.
توجه: قابل به ذکر است که بازدید ار فضای سر باز قلعه رایگان است.
بهترین زمان بازدید از قلعه آلانیا
   قلعه آلانیا در همه ساعات روز گردشگران و بازدید کنندگان بسیاری را به سوی خود می کشد. شلوغ ترین روزهای بازدید این جاذبه روز های تعطیل (شنبه، یکشنبه) در ساعت های۱۲:۰۰ – ۱۴:۰۰ است.پس سعی کنید صبح زود به طرف این جاذبه تاریخی بروید تا با خیال راحت بتوانید از آن دیدن کنید و در شرایط خلوت تری عکس بگیرید چرا که  این منطقه مناظر زیبایی دارد و ثبت عکس از این مناظر خالی از لطف نیست.
   هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۷:۰۰ می توانید از قلعه آلانیا دیدن کنید ولی این بازه زمانی خاص بخش داخلی آن است و برای دیدن محیط سر باز آن محدودیت زمانی نخواهید داشت.
آدرس : ترکیه – آنتالیا – آلانیا – قلعه آلانیا
چگونه به قلعه آلانیا  برویم؟
این جاذبه گردشگری قدیمی در ۱۳۵ کیلومتری شرق آنتالیا و کتار دریای مدیترانه واقع شده است. این قلعه بر فراز کوهی که در ۱۵ کیلومتری غرب مرکز شهر آلانیا واقع شده است می توانید ببینید.
دسترسی از شهر آنتالیا
   چنانچه می خواهید از آنتالیا تنهایی به آلانیا سفر کنید توصیه می کنیم از اتوبوس که هزینه بسیار کمتری خواهد داشت استفاده کنید. بلیط این مسیر حدودا۲۰ لیر ترکیه است.
دسترسی با اتوبوس های داخل آلانیا
   این اتوبوس ها  هر روز ساعت ۹:۰۰ الی ۱۹:۰۰ به طرف آلانیا حرکت می کنند. شماره هایشان ۴ است و بلیطشان ۲ لیر است.
دسترسی با تاکسی به قلعه آلانیا
   برای سفر با تاکسی از هر نقطه شهر که تاکسی بگیرید و اسم قلعه آلانیا را ببرید شما را به آن می رسانند. هزینه تاکسی خیلی زیاد است و نرخ تاکسی به قلعه آلانیا ۱۰ یورو می باشد.
دسترسی به قلعه با تور های شهری
   دفاتری هستند در سطح شهر و مراکز خرید که تور شهری و سفر به آلانیا را می فروشند. این تور ها معمولا از گشت ساحل و بندرگاه شروع می شوند و با بازدید از قلعه آلانیا به پایان می رسند. بستگی دارد چه زمانی از تور استفاده کنید قیمت ها متغیر خواهد بود.
تفریحات و امکانات قلعه
   بعد از اینکه وارد قلعه شدید پس زمینه های بی نظیری در برابرخود خواهید داشت که برای عکاسی بسیار عالی هستند. در ضمن در این بخش دوربین هایی وجود دارند که با انداختن سکه می توانید از آن ها استفاده کنید و شهر آلانیا را از دور ببینید. در مسیر قلعه چند رستوران وجود دارد که می توانید برای صرف صبحانه و نهار به آن ها مراجعه کنید. این رستوران ها چشم اندازهای فوق العاده ای رو به دریا و شهر آلانیا دارند که دیدنشان لذت غذاخوردن را چندبرابر می کند. اگر بخواهید می توانید از  موزه آلانیا و بندرگاه شهر هم دیدن کنید این جاذبه ها فقط ۲ کیلومتر از قلعه فاصله دارند.
   پیشنهاد می کنیم از ساحل کلئوپاترا که در ابتدای مسیر منتهی به قلعه واقع شده است دیدن کنید. این ساحل را زیباترین ساحل آلانیا می نامند. بر اساس داستان ها و افسانه ها پرنسس مصری هنگامی که با کشتی در دریا سفر می کرد در شهر آلانیا مدتی متوقف شد و در آب های این منطقه شنا کرده.

جاذبه های دیدنی قلعه آلانیا ترکیهReviewed by تور ترکیه on Jul 4Rating: 3.0جاذبه های دیدنی قلعه آلانیا ترکیهقلعهٔ آلانیا یک قلعهٔ قرون وسطایی در جنوب شهر آلانیا در ترکیه است که بیشتر مکان‌های معروف شهر آلانیا اطراف یا داخل قلعه قرار دارد. در این مقاله جاذبه های دیدنی قلعه آلانیا ترکیه را به شما معرفی می کنیم.

قلعهٔ آلانیا یک قلعهٔ قرون وسطایی در جنوب شهر آلانیا در ترکیه است که بیشتر مکان‌های معروف شهر آلانیا اطراف یا داخل قلعه قرار دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی