جزیره ها و سواحل معروف استانبول (قسمت اول)

جزیره ها و سواحل معروف استانبول (قسمت اول)

جزیره ها و سواحل معروف استانبول قسمت اول

جزیره ها و سواحل معروف استانبول قسمت اول

جزیره ها و سواحل معروف استانبول قسمت اول

ساحل فلوریا:

اگر بخواهیم محله ای لوکس و باکلاس در استانبول را به شما معرفی کنیم، آن محله فلوریا است. این به لحاظ مناظر شهری موقعیت عالی دارد و دقیقا کنار دریای مرمره واقع شده است. تمیزی فوق العاده این منطقه، چشم اندازهای دیدنی اش سبب شده تا گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند که برای گذران چند ساعت بدور از دغدغه های روزانه آن را برای گردش و تفریح انتخاب کرده اند. در بخش های مربوط به اتاتورک رئیس جمهور فقید ترکیه اشاره کردیم چقدر او به این ساحل علاقه نشان می داد و این ساحل را برای پیاده روی و استراحت انتخاب می کرد. درضمن با مراجعه به این ساحل با یک تیر دو نشان میزنید چون اقامتگاه ساحلی آتاتورک هم در اینجا وجود دارد که حالا به عنوان موزه از آن استفاده می شود و لوازم شخصی آتاتورک را در خود دارد.

این ساحل بی نظیر دقیقا داخل شهر واقع شده است و این یعنی اینکه شما نیاز نیست مسافت زیادی را طی کنید تا به سواحل دیگر برسید، فلوریا هم به اندازه آن ها زیبایی دارد.

 تفریحات: در این ساحل می توانید کنار دریا قدم بزنید، شنا کنید و البته دوچرخه سواری را فراموش نکنید.

 هزینه ورود: ۲۰ لیر (حدود ۲۰ هزار تومان)

 آدرس: ترکیه، استانبول، فلوریا ترن ایستاسیونو کارسیسی

ساحل سوما:

دریای سیاه از استانبول تنها یک ساحل دارد که آن را با نام سوما می شناسند، این ساحل 23 هزار متر مربع از زمین های اطراف را به خود اختصاص داده است. امکانات عالی این ساحل و زیبایی های دست نخورده اش باعث می شود گردشگران آن را مکانی بهشتی معرفی کنند. در اطراف این ساحل چندین جایگاه برگزاری کنسرت، چند اقامتگاه و گالری هم وجود دارد که نمایشگاه ها و جشن های زیادی در آن ها برگزار می شود. فضایی برای کمپینگ هم در نظر گرفته اند که می توانید استفاده کنید ولی پیش از آن حتما با مسئولین مربوط هماهنگی لازم را انجام دهید. حوالی این ساحل با تپه سرسبز و جنگلی احاطه شده و شن های طلایی اش نظرتان را جلب خواهد کرد. علاوه بر اینکه در سوما انواع دوره ها و تفریحات برای گردشگران فراهم شده محیطی آرامشبخش دارد و برای دوری از همهمه شهر بهترین گزینه است و معمولا ساعات عصر و شب کمی شلوغ می شود.

 تفریحات: شنا در دریا، کلاس های یوگا، پیلاتس، کنسرت محلی و ...

 ساعات بازدید: جمعه تا یک شنبه: ۱۲ شب تا ۱۰ صبح

 آدرس: ترکیه، استانبول، خیابان اوسکومرو 

ساحل شیله آکوا:

 از دیگر جذابیت های شهر استانبول ساحل شیله آکوا می باشد. اگر می خواهید دومین فانوس دریایی بزرگ دنیا را بببینید باید به آکوا سری بزنید. این منطقه ساحلی را با عنوان آکوا و یا ساحل شیله هم معرفی می کنند. محله اوسکودار حدودا ۷۰ کیلومتری این ساحل واقع شده است، آخر هفته های فصول گرم این ساحل شلوغ تر می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

حواشی ساحل امکاناتی همچون کافه و رستوران فراهم شده. اگر قصد اقامت نزدیک این ساحل را دارید هتل های  خوبی اطراف آن قرار دارند.

 تفریحات: شنا در دریا، ساحل گردی

 آدرس: ترکیه، استانبول، اوزومکوم، محله بالی بی، خیابان آگلایانکایا

اگر از داخل شهر به سمت این ساحل میروید بهتر است از اتوبوس های شهری استفاده کنید، با اتوبوس یک مسیر یک ساعت  و نیمه را در پیش خواهید داشت.

جزیره ها و سواحل معروف استانبول (قسمت اول)Reviewed by مهدی on May 22Rating: 3.0جزیره ها و سواحل معروف استانبول قسمت اولدر یک تور ارزان استانبول ، میتوانید از جزیره ها و سواحل معروف استانبول دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی استانبول است .

در یک تور ارزان استانبول ، میتوانید از جزیره ها و سواحل معروف استانبول دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی استانبول است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی