شهربازی کیدزانیا، بانکوک تایلند

شهربازی کیدزانیا، بانکوک تایلند

معرفی شهربازی کیدزانیا، بانکوک تایلند

شهربازی کیدزانیا، بانکوک تایلند

شهربازی کیدزانیا، بانکوک:

 

شهربازی کیدزانیا (KidZania) برخلافبرعکس سایر شهربازی های دنیا، فقط برای سرگرمی و خالی کردن هیجانات درونی ایجاد نشده است. بچه های شما در این مجموعه روش زندگی واقعی را یاد میگیرند و می آموزند که به چه شیوه ای با هم سالان خود ارتباط و همدلی برقرار کند.

کیدزانیا مکانی است کم وسعت که به بچه ها و نوجوانان فرصت میدهد شغلهای متفاوتی امتحان کنند،کارهای مختلف و متنوعی را با یاری هم به سرانجام برسانند و در آخر در عوض کیفیت کارشان پاداش یا دستمزد بگیرند.هرچند بهای ورودی این پارک شاید مقداری زیاد باشد و پدرومادر هم برای حضور درکنار فرزندانشان و دیدن آن ها مجبور شوند مبلغی را پرداخت کنند،ولی یادگیری این تجارب و لذتی که بچه ها میبرند خیلی مفید است و ارزش اینکار را دارد و به معلوماتشان می افزاید.

مسیر دسترسی: بانکوک، منطقه پاتوم ون، محله پاتوم ون، جاده رامای ۱۱، شهربازی کیدزانیا

شهربازی کیدزانیا، بانکوک تایلندReviewed by اول تور on May 25Rating: 4.0شهربازی کیدزانیا، بانکوک تایلندشهربازی کیدزانیا، بانکوک تایلند برخلافبرعکس سایر شهربازی های دنیا، فقط برای سرگرمی و خالی کردن هیجانات درونی ایجاد نشده است.

شهربازی کیدزانیا، بانکوک تایلند برخلافبرعکس سایر شهربازی های دنیا، فقط برای سرگرمی و خالی کردن هیجانات درونی ایجاد نشده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی