راهنمای دسترسی به مجموعه دلفیناریوم استانبول

راهنمای دسترسی به مجموعه دلفیناریوم استانبول

معرفی راهنمای دسترسی به مجموعه دلفیناریوم استانبول

راهنمای دسترسی به مجموعه دلفیناریوم استانبول

راهنمای دسترسی به مجموعه دلفیناریوم استانبول

 برای اینکه خیلی راحت به مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول برسید چند انتخاب دارید: اتوبوس، تاکسی های آنلاین و تاکسی های عمومی که همه این وسایل نقلیه در رسیدن به این مجموعه کمکتان می کنند.

اتوبوس: اولین ایستگاه اتوبوس نزدیک مجموعه دلفیناریوم استانبول حدود 50 و 200 متری این مجموعه واقع شده اند. با استفاده از اتوبوس های خط 39، 99 36CE ،399B،39Ç ،39B ،48A ،399D ،39O ،39Y،39D و 399C خیلی راحت به دلفیناریوم استانبول می رسید.

 چنانچه اطراف برج گالاتا اقامت دارید، اتوبوس های بسیاری در این منطقه هستند که مقصدشان مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول است. درضمن اگر به ایستگاه متروی آکسارای مراجعه کنید، مینی بوسی را آنجا خواهید دید که به طرف محله علی‌بیکوی (Alibeyköy) نزدیک دلفیناریوم می رود.

تاکسی آنلاین: اگر می خواهید از تاکسی آنلاین استفاده کنید باید بگوییم که این تاوسی ها مثل اسنپ هستند، باید نرم افزار این سرویس را نصب کنید و با دادن آدرس در نقشه به مقصد مورد نظرتان برسید. چند تا از این خدمات آنلاین در استانبول هستند که اکثر گردشگران نیز از آن رضایت دارند، به قرار زیر هستند.

بی تاکسی، اوبر و کریم:

برای سفر با این تاکسی ها از میدان تکسیم تا مجموعه دلفیناریم از 25 لیر در نظر بگیرید تا 33 لیر یعنی حدود 43 هزار تومان.

تاکسی های عمومی: در استانبول خودروهای زرد رنگی را در سطح شهر خواهید دید، این خودروها تاکسی های عمومی شهر هستند که می توانید برای رسیدن به دلفیناریوم از آن ها استفاده کنید. قیمت پایه این تاکسی ها در استانبول حدود 4 لیر ترکیه (معادل 6,888 تومان) است و هر ۱ کیلومتری که طی شود 2.5 لیر ترکیه (معادل 4,305 تومان) به هزینه های آن اضافه خواهد شد. چنانچه بخواهید میدان تکسیم تا دلفیناریوم را با تاکسی بروید، حدود 34 لیر ترکیه (معادل 58,548 تومان) تا 40 لیر ترکیه (معادل 68,880 تومان) هزینه خواهد داشت.

ماشین شخصی: دلفیناریوم در منطقه ایوب و در کنار رود گلدن هورن واقع شده است. مسیر دسترسی خودروی شخصی به این جاذبه به مبدا و محل اقامت شما بستگی دارد.

درس: ترکیه، استانبول، منطقه ایوب، ایوب مرکزی، محله سیلاهتاراگا، خیابان سیلاهتاراگا، شماره دوم

دانستنی های دلفیناریوم استانبول:

 این مجموعه محصول مشترکی از دو کشور روسیه و ترکیه است. این مجموعه تفریحی نقش بسیار مهمی در بهبود روابط فرهنگی و اجتماعی ترکیه و روسیه دارد.

 مراسم گشایش این مجموعه با حضور کدیر تاپباش (Kadir Topbaş) شهردار اسبق استانبول، لئونید اسلاتسکی (Leonid Slutsky) نایب رییس کمیته امور بین الملل پارلمان روسیه و ده ها مسوول بومی دیگر صورت گرفت. 

 در زمانی که در دلفیناریوم حضور دارید و نمایش ها را تماشا می کنید می توانید عکاسی و فیلمبرداری کنید. تنها یادتان باشد که هنگام تصویربرداری از فلش استفاده نکنید.

جالب است بدانید  در سال 2011 یکی از دلفین های این مجموعه، بچه دار شد و حالا مادر و کودک هر دو در سلامت کامل هستند. فعلا دلفین مادر در اجراها شرکت نمی کند و از کودک خود مراقبت می کند؛ البته دلفین جوان بجای مادر خود، در نمایش ها هنرنمایی می کند.

مسجد سلطان ایوب: فاصله 2.8 کیلومتر

مرکز خرید ویالند: فاصله 6 کیلومتر

مینیاتورک: فاصله 3 کیلومتر

شهربازی ویالند: فاصله 4.5 کیلومتر

تپه پیر لوتی: فاصله 2.5 کیلومتر

راهنمای دسترسی به مجموعه دلفیناریوم استانبولReviewed by مهدی on Oct 17Rating: 3.5راهنمای دسترسی به مجموعه دلفیناریوم استانبولراهنمای دسترسی به مجموعه دلفیناریوم استانبول - برای اینکه خیلی راحت به مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول برسید چند انتخاب دارید: اتوبوس، تاکسی های آنلاین و تاکسی های عمومی که همه این وسایل نقلیه در رسیدن به این مجموعه کمکتان می کنند.

راهنمای دسترسی به مجموعه دلفیناریوم استانبول –  برای اینکه خیلی راحت به مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول برسید چند انتخاب دارید: اتوبوس، تاکسی های آنلاین و تاکسی های عمومی که همه این وسایل نقلیه در رسیدن به این مجموعه کمکتان می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی