جزیره فی فی تایلند

جزیره فی فی تایلند

تور تایلند جزیره فی فی

جزیره فی فی تایلند

جزیره فی فی تایلند

کو‌فی‌فی یکی از محبوب‌ترین جزیره‌ها در تایلند است. به دلیل وجود خلیج زیبای مایا، میمون‌های ساحل میمون، غواصی و سرگرمی‌های شبانه‌ی مختلف، افراد زیادی در این جزیره گردهم می‌آیند. پس از سونامی سال 2004، این جزیره به کلی تخریب شد. اما به سرعت  بازسازی شد و حتی گسترده‌تر و زیبا‌تر از قبل شده است.

جزایر فی فی تایلند بین جزیره پوکت و غرب تنگه مالاکا قرار دارد. بزرگترین جزیره در بین جزایر فی فی جزیره «کو فی فی دون» است. این جزیره به دلیل مناظر زیبا و خیره کننده خود معروف شده و سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. سواحل جزیره و آب های زلال آن تحت حفاظت پارک ملی است. در حال حاضر، امکانات تفریحی آبی جزیره کو فی فی مثل غواصی سطحی و غواصی اسکوبا این جزیره را تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کرده است.

تفریحات دیگری که جزیره فی فی دارد شامل کشتی سواری، شیرجه از روی صخره ها، صخره نوردی و ماهی گیری می باشد. ماجراجویی های عجیب و غریب در کوه ها و صخره های این جزیره و هیجان آن می تواند میزان آدرنالین خون شما را به حد انفجار برساند. خلیج مایا مهمترین جاذبه جزیره فی فی است که در فیلم های زیادی نمایش داده شده و یکی از زیباترین مناظر طبیعی جزیره را دارد، اگر به جاههای ناشناخته و مسیرهای دشوار این جزیره سفر می کنیم پاداش تجربه تماشای منحصربفردترین مناظر جهان در انتظار شما خواهد بود. شرق تونسای بهترین محل برای پیدا کردن رستوران های خوشمزه است و فراموش نکنید که از دهکده جزیره فی فی هم دیدن کنید.

یکی از هیجان‌انگیز‌ترین سفر‌ها خارج از کو‌فی‌فی گردش صبحگاهی برای غذا دادن به کوسه‌ها است . ساحل میمون نه تنها در کو‌فی‌فی بلکه یکی از زیباترین ساحل‌ها در کل تایلند است. شن‌های پودری سفید و غواصی فوق‌العاده‌ی آن، این‌جا را به مکانی عالی تبدیل کرده است. اما چیز دیگری که این‌جا را هیجان‌انگیز کرده، حضور میمون‌هاست. میمون‌ها در این ساحل به گردش می‌پردازند. این میمون‌ها کاملا اهلی هستند و شما می‌توانید به آن‌ها غذا دهید. 

غذا در جزیره فی فی

لذت بردن از غذاهای فی فی یکی از بهترین تجربه های این سفر است. مهمترین غذای این منطقه غذاهای دریایی است که موجودات دریایی را در طول روز صید می کنند و به دلخواه شما هر کدام را بریتان پخت می کنند، به غیر از رستوران های دریایی، مکان های دیگری هم برای ارائه غذاهای تایلندی و اروپایی وجود دارد. اما لذت واقعی طعم غذاهای فی فی وقتی است که گوشه و کنار این جزیره را بگردید و محل هایی را پیدا کنید که در آن غذاهای محلی فی فی سرو می شود.

 چه زمانی و چگونه به فی فی برویم

دمای هوا در فی فی در تمام فصول سال حدود 24 تا 33 درجه سیلسیوس است و فصل جهانگردی در آن از نوامبر تا مارس است چون در این ماهها دمای هوا 28 درجه سیلسیوس است و وزش نسیم خنک در این جزیره هوای آن رامطبوع و لذتبخش می کند.

از شهرهای تایلند راههای زیادی برای رسیدن به فی فی وجود دارد. بهترین راه رسیدن به این جزیره، رفتن با قایق از پوکت یا کرابی است ، از پوکت تا فی فی با قایق تقریبا دو ساعت طول می کشد و قایق ها روزانه در فواصل زمانی معینی به سمت این جزیره حرکت می کنند. از کرابی تا فی فی با قایق تقریبا یک ساعت و نیم طول می کشد که قایق های این مسیر هم در فواصل زمانی معینی به این جزیره می روند. فرودگاه پوکت برای رسیدن به جزایر کو فی فی از هواپیماهای آب نشین استفاده می کند.

جزیره فی فی تایلندReviewed by اول تور on Aug 5Rating: 4.5جزیره فی فی تایلندآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی تایلند جزیره فی فی - جزیره فی فی تایلند - دانستنی های جزیره فی فی

2 دیدگاه ها

  1. مهسا خانوم گفت:

    چه اسم بامزه ای داره این جزیره، چقدر هم خوشگله

  2. تیلا گفت:

    چه خوب که مشیه غواصی کرد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی