جاذبه های نگین گیلان، حیران

جاذبه های نگین گیلان، حیران

تور گیلان

جاذبه های آستارا

جاذبه های نگین گیلان، حیران:

اگر علاقمندید با یک تور ارزان ایران گردی به یاد ماندنی را تجربه کنید،ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری شما داریم. در ادامه با برخی از جاذبه های آستارا در تور گیلان آشنا خواهید شد:

بهشت کوکتوسها:

این مجموعه دیدنی در سال 1356در خیابان فارابی تاسیس شده و 2200 گونه کاکتوس از کشورهای متفاوت در این مرکز نگهداری میشود.

آبگرم علی داشی:

این مکان به دلیل نزدیکی به جاده آستارا به اردبیل و واقع شدن در یک محیط ییلاقی و خوش منظره از رونق بسیاری برخوردار است و آبشاری زیبا در کنار آن وجود دارد و دارای خواص درمانی بسیاریست.

تله کابین حیران:

منطقه گردشگری در حدفاصل گیلان و اردبیل و در ارتفاعات گردنه حیران. بین مبدا و مقصد این تله کابین1500متر فاصله است و 30کابین دارد.این کابین ها ظرفیت6 نفره دارند و هر بار رفت و برگشت آن ها حدود هشت دقیقه زمان خواهد برد.

جاذبه های نگین گیلان، حیرانReviewed by Yegane on Jan 2Rating: 3.0جاذبه های نگین گیلان، حیراناگر علاقمندید با یک تور ارزان ایران گردی به یاد ماندنی را تجربه کنید،ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری شما داریم. در ادامه با برخی از جاذبه های آستارا در تور گیلان آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید با یک تور ارزان ایران گردی به یاد ماندنی را تجربه کنید،ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری شما داریم. در ادامه با برخی از جاذبه های آستارا در تور گیلان آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی