سوغات خوشمزه همدان (قسمت 1)

سوغات خوشمزه همدان (قسمت 1)

تور همدان

سوغات همدان

سوغات خوشمزه همدان:

(قسمت 1)

مسافر همدان که باشید حتما هنگام بازگشت یا در طول سفر خوشمزه های این شهر نظرتان را جلب خواهند کرد که سوغات همدان نیز بشمار میروند:

نان نارگیلی:

از شیرینی های معروف همدان که از نمک، آرد، شکر،گلاب، تخم گشنیز و نارگیل رنده شده تهیه و طبخ می شود.

عسل:

چون زنبورداری در همدان رایج است، عسل از محصولات معروف این استان بشمار میرود و می تواند جایگزین عالی شیرین کننده های مصنوعی باشد. پیشنهاد میکنیم حتما مقداری از عسل همدان را تهیه و به سوغات ببرید.

نان چای:

این نان را بیشتر منسوب به قزوین میدانند ولی نان چای در همدان هم طبخ و تهیه میشود. نان چای، شیرینی قدیمی و لذیذ است که با آرد، روغن، پودر قند، تخم مرغ، هل، ماست و جوشش شیرین بدست می آید. برای زیبا کردن روی نان از ترکیب هل، ماست و زرده تخم مرغ استفاده میکنند.

سوغات خوشمزه همدان (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Feb 12Rating: 3.0سوغات خوشمزه همدان قسمت اولاگر مایلید در تور همدان با سوغات همدان آشنا شوید و جاذبه های همدان را نیز ببینید این بخش را دنبال کنید. اول تور راهنماییتان می کند تا تور ارزان همدان را تجربه کنید.

اگر مایلید در تور همدان با سوغات همدان آشنا شوید و جاذبه های همدان را نیز ببینید این بخش را دنبال کنید. اول تور راهنماییتان می کند تا تور ارزان همدان را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی