مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول

مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول

معرفی مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول

مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول

مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول

شهر همیشه پویا و شلوغ استانبول، جایی که بین دو قاره آسیا و اروپا زبانزد است و زیبایی ها و جاذبه هایش را به رخ دنیا می کشد. از قدمت چند هزار ساله آن همه می دانند، و انقدر داستان ها و حقایق دارد که برای مرور کاملشان روزها باید وقت بگذارید. پس مسلما گردش و تفریح در این شهر تیز به همان مقدار و چه بسا بیشتر زمان می خواهد.

کم و پیش همه ما چندباری نام دلفیناریوم ها و یا خود این مجموعه ها را از نزدیک دیده و شنیده ایم و میدانیم در این مجموعه ها چه چیزی انتظار بازدیدکنندگان را می کشد. اینبار قرار است  از دلفیناریوم استانبول دیدن کنیم و تمام بخش هایش را بگردیم و ببینیم چه خصوصیات و تمایزهایی با سایر دلفیناریوم ها دارد. چنانچه بصورت خانوادگی به شهر استانبول سفر می کنید، توصیه می کنیم حتما از این مجموعه دیدن کنید و ساعات خوشی را در کنار دلفین های دوست داشتنی سپری کنید.

آشنایی با دلفیناریوم استانبول 

دلفیناریوم استانبول، جاذبه و تفریحی عالی برای یک گردش خانوادگی خواهد بود؛ بخصوص اگر کودکان خردسالی همراهتان باشند، حتما باید یکبار از این مجموعه کم نظیر دیدن کنید. زمانی که به مجموعه دلفیناریوم استانبول مراجعه می کنید، علاوه بر دلفین های بامزه و باهوش، حیوانات دیگری را هم خواهید دید که برای سرگرمی و شاد کردن بازدیدکنندگان هنرنمایی و شیرین کاری می کنند. حیواناتی همچون نهنگ سفید، فک خزپوش شمالی و گراز دریایی. بعد از اینکه وارد مجموعه شدید، فقط باید یک جایگاه خوب برای خود و خانواده پیدا کنید و منتظر هنرنمایی این موجودات دوستداشتنی باشید. در این مرکز در کل4 نمایش متفاوت و جالب برگزار خواهد شد که دیدن همه این چهار نمایش حدود 1 ساعت وقت می برد و اجرای این نمایش ها هم تماما به وسیله ستاره های دلفیناریوم انجام می گیرد. بعد از اینکه نمایش تمام شد و یا میانه های برنامه می توانید با هر از این موجودات بانمک عکس یادگاری بگیرید. 

اما دلفیناریوم به همین نمایش ها خلاصه نمی شود و اگر بخواهید، می توانید با پرداخت هزینه بیشتر، در استخر، کنار این دلفین ها و سایر حیوانات مجموعه شنا و غواصی کنید، یا دلفین ها را نوازش کنید و حتا اجازه دارید که آن ها را بغل کنید.

 دلفیناریوم استانبول مجموعه بسیار بزرگی است که هنگام گشایشش در سال 2008 میلادی، موفق شد افتخار بزرگترین دلفیناریوم سرپوشیده اروپا را کسب کند. بزرگی این دلفیناریوم حدود 8,695 مترمربع می باشد که 5,800 متر آن را به فضای سرپوشیده اختصاص داده اند. ای مجموعه در کل 7 استخر دارد که به یکدیگر متصل هستند، آب این استخرها تماما از دریا تامین می شود و 3,100 مترمکعب گنجایش آن هاست. شعاع استخر اصلی حددد 16.5 متر و عمق آن 5 متر می باشد. در ضمن آمفی تئاتری در این مجموعه وجود دارد که ظرفیت گنجایش 950 نفر را دارد و 64 صندلی آن VIP است. 

هنرمندان دلفیناریوم و نمایش ها:

همه موجوداتی که در این مجموعه بزرگ می بینید از بزرگترین دلفیناریوم های روسیه به ترکیه سفر کرده اند و دقیقا 1 ماه قبل از افتتاح دلفیناریوم وارد این شهر شده اند. برای اینکه سلامت این موجودات تضمین شود، از پرواز ویژه ای برای انتقال آن ها استفاده شد. در این هواپیما هر یک از موجودات دریایی برای مسیر 2.5 ساعته، در استخر ویژه خود بودند. درضمن برای اینکه دچار اضطراب و استرس نشوند، مربیان آن ها هم در پرواز درکنارشان بودند.

مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبولReviewed by مهدی on Oct 20Rating: 3.0مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبولمجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول - شهر همیشه پویا و شلوغ استانبول، جایی که بین دو قاره آسیا و اروپا زبانزد است و زیبایی ها و جاذبه هایش را به رخ دنیا می کشد.

مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول – شهر همیشه پویا و شلوغ استانبول، جایی که بین دو قاره آسیا و اروپا زبانزد است و زیبایی ها و جاذبه هایش را به رخ دنیا می کشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی