سرگرمی های دلفیناریوم استانبول قسمت دوم

سرگرمی های دلفیناریوم استانبول قسمت دوم

معرفی سرگرمی های دلفیناریوم استانبول قسمت دوم

سرگرمی های دلفیناریوم استانبول قسمت دوم

سرگرمی های دلفیناریوم استانبول قسمت دوم

غواصی با دلفین ها:

مجموعه  دلفیناریوم استانبول در برنامه های و اجراهای متنوع خود خلاقیت دیگری نیز به خرج داده و فضایی را بوجود آورده تا بازدیدکنندگان این فرصت را یابند که در دنیای زیر آب، هم دلفین های دوستداشتنی را ببینند و آن ها را لمس کنند. ممکن است خیلی ها قبل از وارد شدن به استخر مقداری دلهره داشته باشید؛ ولی با ورود به استخر دلفین ها، هنگامی که دلفین های مهربان و بانمک به استقبالشان می آیند این اضطراب ازبین خواهد رفت. پرنس، پرنسس، ماتیلدا و جرا، 4 دلفین دلفیناریوم و دریانورد، دریانورد یعنی نهنگ مجموعه را محاصره می کنند و با شما مشغول بازی می شوند. آن ها به پشت شنا می کنند و به شما نزدیک می شوند در عوض از شما انتظار نوازش و تشویق دارند. آن ها از تشویق های شما سر ذوق می آیند. درضمن زیر آب صدای دلفین ها را خواهید شنید که با هم صحبت می کنند.

 نکاتی درباره غواصی با دلفین ها:

حدود 20 دقیقه برای  هر جلسه غواصی با دلفین در نظر گرفته شده است. اگر بخواهید می توانید بصورت سه نفره و یا بصورت تکی با دلفین ها شنا کنید. قبلا هم گفتیم که لازمه شنا کردن با دلفین ها در درجه اول تسلط بر شنا کردن است. چنانچه در این زمینه تجربه ای ندارید باید در دوره های آموزش غواصی دلفیناریوم حاضر شوید. شرایط این دوره ها به قرار زیر است.

 هزینه:

 یک نفر: 1200 لیر ترکیه (معادل 2,066,400 تومان)

دو نفر: 2200 لیر ترکیه (معادل 3,788,400 تومان)

سه نفر: 2750 لیر ترکیه (معادل 4,735,500 تومان)

امکانات و خدمات دلفیناریوم استانبول:

 کافه دلفیناریوم | Dolphinarium Café: بعد از دیدن دلفین ها و تجربه تفریحات متنوع آن، می توانید ساعتی را برای استراحت و صرف یک وعده سبک در کافه دلفیناریوم سپری نمایید. کافه دلفیناریوم در محیطی بسیار زیبا، سرسبز و دلفریب در کنار خلیج گلدن هورن (شاخ طلایی) واقع شده است. این کافه زیبا به دو قسمت سرپوشیده و روباز تقسیم می شود که هر کدامشان گنجایش 60 نفر را دارند. در این کافه قهوه و انواع نوشیدنی های سرد و گرم و خوراکی های سبک سرو می شود که برای صرف یک وعده خوشمزه پیش یا پس از نمایش دلفیناریوم بسیار خوب خواهد بود.

عکاسی با دلفین ها:

 برای اینکه با گرازها و دلفین ها عکس بگیرید باید 50 لیر ترکیه (معادل 86,100 تومان) بپردازید.

فروشگاه سوغاتی: 

بعد از اینکه وارد مجموعه شدید در کنار باجه بلیت فروشی، چند غرفه فروش سوغاتی را می بینید که محصولات بسیار خوبی می فروشند.

برگزاری مراسم متفاوت

چنانچه علاقه داشتید، می توانید هماهنگی های لازم را با کارکنان این مجموعه انجام دهید و مراسم خود را در کافه برگزار کنید. در این کافه می توانید جشن تولد و یا مهمانی دوستانه یا خانوادگی برگزار کنید. بستگی به این دارد که مراسم شما چگونه باشد به همان صورت محیط کافه تزیین خواهد شد و یا برای جشن تولد کودکان امکانات  و سرگرمی هایی همچون اجرای دلقک ها را خواهید داشت. 

پارکینگ رایگان: این پارکینگ ظرفیت گنجایش 120 خودرو را دارد، و بازدیدکنندگان می توانند از آن استفاده کنند. برای استفاده از این پارکینگ نیاز نیست هزینه ای بپردازید.

سرگرمی های دلفیناریوم استانبول قسمت دومReviewed by مهدی on Oct 25Rating: 3.0سرگرمی های دلفیناریوم استانبول قسمت دومسرگرمی های دلفیناریوم استانبول قسمت دوم - مجموعه دلفیناریوم استانبول در برنامه های و اجراهای متنوع خود خلاقیت دیگری نیز به خرج داده و فضایی را بوجود آورده تا بازدیدکنندگان این فرصت را یابند که در دنیای زیر آب، هم دلفین های دوستداشتنی را ببینند و آن ها را لمس کنند.

سرگرمی های دلفیناریوم استانبول قسمت دوم – مجموعه  دلفیناریوم استانبول در برنامه های و اجراهای متنوع خود خلاقیت دیگری نیز به خرج داده و فضایی را بوجود آورده تا بازدیدکنندگان این فرصت را یابند که در دنیای زیر آب، هم دلفین های دوستداشتنی را ببینند و آن ها را لمس کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی