امکانات تفریحی دلفیناریوم استانبول

امکانات تفریحی دلفیناریوم استانبول

معرفی امکانات تفریحی دلفیناریوم استانبول

امکانات تفریحی دلفیناریوم استانبول

امکانات تفریحی دلفیناریوم استانبول

آموزش غواصی در دلفیناریوم

بله اگر علاقمند به غواصی هستید فرصت خوبی پیش آمده تا آن را عملی کنید. برای یاد گرفتن غواصی در این مجموعه اولین ضرورت آن این است که سن شما بالای 15 سال باشد و بعد در دوره های غواصی ثبت نام نمایید. درضمن برای شرکت در این دوره ها باید از پیش شنا کردن را بلد باشید و مشکل تنفسی شما را درگیر خود نکرده باشد. این دوره ها در کل سه بخش دارند که عبارت اند از:

مطالعه در خانه: جزوه یا کتابی به شما می دهند که باید سه فصل آغازین آن را در منزل  بخوانید و سوالات آخر هر فصل را هم پاسخ دهید. بعد از این مطالعه، شما طی قراری با مربی، نمره های خود را دریافت می کنید و اگز نمره خوبی کسب کنید، می توانید وارد مرحله بعدی شوید.

کلاس های تئوری با مربی:در مجموع 8 ساعت کلاس تئوری برای همه هنرجویان برگزار و در آخر آزمونی گرفته خواهد شد. اگر نمره لازم را کسب کنید، می توانید در کلاس های استخر حاضر شوید. 

کلاس های استخر: در این جلسات به در محیط مثل استخر، با شما تکنیک های اولیه و لازم در غواصی را آموزش می دهند. این کلاس های استخر به شما اجازه می دهد تا یادگیری های خودتان از کتاب را هم عملی کنید. ضمن یادگیری غواصی در این کلاس ها یاد می گیرید که چگونه لوازم غواصی را اماده کنید. کارهایی مثل آماده کردن ماسک اکسیژن، تمیز کردن تنظیم کننده و تقسیم منابع هوا. بعد از اینکه این دوره را تمام کنید به شما مدرک ابتدایی غواصی داده می شود.

غواصی در دریا: 

در آخر این دوره ها به شما اجازه می دهند تا در کنار مربی در دریا و تا عمق 12 متری غواصی کنید. حتما توجه کنید که از عمق 12 متر پایین تر نروید و از دستورات مربی خود تبعیت کنید. اگر بتوانید این دوره را با موفقیت طی کنید، مدرک غواصی حرفه ای می گیرید و بعد از آن در هر عمقی می توانید غواصی کنید. 

 ضمن پرداخت هزینه دوره های غواصی، از امکانات و مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

 کتاب اصلی سازمان تخصصی

 آموزش غواصی3 جلسه کلاس در استخر

دفترچه ثبت غواصی زیر نظر فدراسیون ورزش های زیرآبی ترکیه

گواهینامه غواصی از  پادی

دلفین درمانی:

سبک درمانی موثری که معمولا برای خردسالان و نوجوانان 3 تا 16 سال بکارگرفته می شود. تحقیقات پژوهشگران اثبات  می کند که بوسیله این سبک می توان بیماری ها و اختلال های کودکان را بهبود بخشید، بیماری هایی همچون:

 اوتیسم

سندرم داون

اختلال استرسی پس از آسیب روانی

ناتوانی گفتاری

سندرم خستگی مزمن

کمبود توجه و اختلال بیش فعالی

فلج مغزی / اسپاستیکی

تحرکات ناخواسته و اسپاسم در این دسته قرار می گیرند.

  چنانچه قصد دارید کودکتان در این جلسات درمانی شرکت کند، لازم است مطمئن شوید که بیماری های زیر را ندارد:

عارضه صرع یا سابقه صرع

عارضه های واگیردار

هرنوع عارضه ای که مانع از شنا در آب با دمای 24 تا 26 درجه سانتیگراد شود.

این جلسات درمانی زیر نظر مربیان دلفین ها، متخصصان دلفین درمانی و مشاوران روانشناس صورت می گیرد. برای اینکه کودکان از این جلسات نتیجه بهتری بگیرند، هر جلسه فقط یک کودک تحت درمان قرار می گیرد. طبق توصیه کارشناس برای شروع، درمانی 10 جلسه ای توصیه خواهد شد. بعد از هر جلسه روند درمان کودک بررسی خواهد شد و در صورت ضرورت تعداد جلسات کم یا زیاد می شود.

امکانات تفریحی دلفیناریوم استانبولReviewed by مهدی on Oct 18Rating: 3.0امکانات تفریحی دلفیناریوم استانبولامکانات تفریحی دلفیناریوم استانبول - بله اگر علاقمند به غواصی هستید فرصت خوبی پیش آمده تا آن را عملی کنید. برای یاد گرفتن غواصی در این مجموعه اولین ضرورت آن این است که سن شما بالای 15 سال باشد و بعد در دوره های غواصی ثبت نام نمایید

امکانات تفریحی دلفیناریوم استانبول – بله اگر علاقمند به غواصی هستید فرصت خوبی پیش آمده تا آن را عملی کنید. برای یاد گرفتن غواصی در این مجموعه اولین ضرورت آن این است که سن شما بالای 15 سال باشد و بعد در دوره های غواصی ثبت نام نمایید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی