معرفی چند پارک ملی در تایلند

معرفی چند پارک ملی در تایلند

تور تایلند ، تور ارزان تایلند

معرفی چند پارک ملی در تایلند

معرفی چند پارک ملی در تایلند

پارک های کشور تایلند به خاطر خصوصیات منحصربفردش از سایر پارک های دنیا جدا می شود چون با ورود به پارک های تایلند می توان همزمان دریا، ساحل، جنگل و حیوانات را کنار هم دید. در ضمن در خیلی از این پارک ها امکاناتی برای اقامت شبانه گردشگران فراهم شده است و اگر تمایل داشته باشند کمپینگ هم می توانند برپا کنند. در ادامه تعدادی از پارک های ملی تایلند را معرفی می کنیم که به لحاظ طبیعت زیبای خود بسیار معروف هستند.

پارک ملی او پهانگ نگا

 یک پارک دریایی که در استان پهانگ نگا و  جنوب تایلند واقع شده است. جاذبه های این پارک زیاد نیستند و گردش در آن خیلی طول نمی کشد. در این پارک یک خلیج با ۴۲ جزیره، سواحل دیدنی، صخره های آهکی، غار و چندین تالاب وجود دارد که دیدنشان سرگرمتان خواهد کرد. جزیره جیمز باند این پارک را حتما خواهید شناخت چون بخشی از فیلم «مردی با تفنگ طلایی» در این جزیره ساخته شد، غار کوه پنک از جمله غارهای جالب این پارک است که برای بازدید از آن به قایق احتیاج دارید.

پارک ملی مو کو سیمیلان

این  پارک ملی هم پارک دریایی دیگر تایلند محسوب می شود که از ۱۱ جزیره تشکیل  شده و در ۷۰ کیلومتری سواحل دریای آندامان واقع شده است، جنگل های بارانی، سواحل سفید و صخره های مرجانی و زمین های گرانیتی از جمله زیبایی های این پارک محسوب می شوند. برای اینکه پارک را در زیباترین حالت خود ببینید بهتر است ماه های دسامبر تا آوریل را برای سفر انتخاب کنید چون در این بازه زمانی آب های پارک بسیار زلال است می توانید غواصی و شیرجه را تجربه کنید. جزیره های «کو میانگ» و «کو سیملان» رستوران، هتل و شرکت های گردشگری زیادی دارند که بوسیله آن ها می توانید در تورهای شیرجه زنی شرکت کنید.

پارک ملی خائو سوک

این پارک در استان سورات تانی واقع شده است و به خاطر جنگل های بارانی اش بسیار معروف است. جالب است که این پارک تنوع گیاهی و جانوری زیادی دارد و این ویژگی را مدیون بارش های زیاد است. این پارک را بارانی ترین بخش  کشور تایلند می دانند. در پارک خائو سوک می توانید صدها گونه پرنده ای ، گربه وحشی، آهو، خوک خرطوم دار، فیل و خرس را ببینید در ضمن بزرگ ترین گل دنیا «رافلسیا کری» هم در این پارک می روید، بهترین فصل برای سفر به این پارک ما بین ژوئن تا اکتبر می باشد.

پارک ملی مو کو آنگ تونگ

 پارک ملی مو کو آنگ تونگ از ۴۲ جزیره تشکیل شده و در خلیج تایلند واقع شده است. چون پارکی دریایی محسوب می شود طبعا باید برای سفر به آن سوار قایق شد. مو کو آنگ تونگ سواحل بسیار عالی برای شنا و شیرجه در خود جای داده که پیشنهاد می کنیم تجربه غواصی در این پارک را از دست ندهید. این امکان فراهم است که شب  را در این پارک بمانید البته باید چادر کرایه کنید. از تفریحات جالب این پارک صخره نوردی است که بعد از بالا رفتن از آن چشم اندازی بی نظیر از مناظر اطراف خواهید داشت.

پارک ملی مو کو سورین

 این پارک از چند جزیره حفاظت شده در دریای آندامان تشکیل شده. جزایری با صخره های مرجانی زیبا، انواع گونه های ماهی ها و لاک پشت های دریایی که می توانید در آب های زلالش ببینید، همگی مو کو سورین را به محل عالی برای شنا   غواصی تبدیل می کند. در ضمن این پارک چندین صخره معروف دارد که معمولا برای شیرجه زدن از آن استفاده می کنند.

معرفی چند پارک ملی در تایلندReviewed by مهدی on Dec 13Rating: 3.5معرفی چند پارک ملی در تایلنداز جاذبه های تایلند میتوانیم به چند پارک ملی در تایلند اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

از جاذبه های تایلند میتوانیم به چند پارک ملی در تایلند اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

1 دیدگاه

  1. ممدرضا گفت:

    پارک ملی او پهانگ نگا من ی بار رفتم خیلی پارک خوبیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی