موزه ریپلی پاتایا

موزه ریپلی پاتایا

تور تایلند - موزه ریپلی پاتایا

موزه ریپلی پاتایا

موزه ریپلی پاتایا

یکی از شهرهای کشور تایلند که تقریبا در تمام طول سال مسافران بسیاری دارد شهر پاتایا تایلند است، پاتایا جاهای دیدنی بسیار متنوع و فراوانی دارد که تمام روزهایی که در سفرتان به تایلند در پاتایا هستید به اندازه‌ای تنوع برای گشت و گذار و تفریح پیش روی شما قرار دارد که ممکن نیست در یک سفر بتوانید به تمام این جاهای دیدنی سر بزنید، در این مطلب اول تور قصد دارد تا یکی از موزه‌های جالب پاتایا را به شما عزیزان معرفی کند، با ما همراه باشید.

این موزه در طبقه سوم مرکز خرید Royal Garden Plaza قرار گرفته و شامل بیش از 300 نمایشگاه در داخل 10 گالری جداگانه با موضوعات متفاوت است. این نمایشگاه‌ها از کتاب Believe It or Not (باور کنی یا نه) ریپلی الهام گرفته شده‌اند. این موزه طراحی شده است تا ترکیبی از سه المان عجیب، شوکه‌کننده و زیبا ایجاد کنند، موزه‌ای که در پاتایا شما را با نشان دادن اشیا و انسان‌هایی که حتی فکرش را نمی‌کردید بر روی این سیاره وجود داشته باشند، غافلگیر خواهد کرد. و اگر از موزه بیرون آمدید و شک داشتید چیزهایی که دیدید واقعا در زندگی واقعی وجود داشته‌اند یا نه، به این معنی است که هنوز به اندازه کافی دنیادیده نشده‌اید.

واقعیت این است که چیزهایی که در این موزه خواهید دید چیزهایی نیستند که زندگیتان را عوض کنند اما احتمالا کلی واقعیت عجیب و غریب در مورد دنیایی که در آن زندگی می‌کنید خواهید آموخت. بیشتر نمایشگاه‌های این موزه جالب بر چیزهایی تمرکز دارند که هیچکس انتظار دیدنشان را ندارد، و این ویژگی دقیقا همان چیزی است که باعث شده این موزه در ابتدای کارش معروف شود. برخی از چیزهای عجیبی که در این موزه‌ی دیدنی پاتایا قرار است ببینید شامل این‌ها هستند: ماسکی که از پوست انسان ساخته شده است، یک سر انسان کوچک شده، وسایل بدوی شکنجه و یک مجمسه مومی از مردی چهار چشم. برخی از چیزهایی که در این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند واقعی و بقیه نسخه‌های بازسازی شده هستند.

ولی چیزهای عجیب تنها جاذبه این موزه برای مسافران تور تایلند نیستند. نمایشگاه‌ها شامل واقعیت‌های کنجکاوی‌برانگیز و اختراعات و ابداعات بسیار جالب و عجیب هم می‌شوند. شما در این جا می‌توانید یک مدل از تایتانیک را ببینید که از حدود یک میلیون عدد چوب کبریت ساخته شده است و همچنین یک جگوار مدل سال 1937 که در واقع یک قایق است. جدا از اشیاء دیدنی موزه، دیگر جاذبه‌های موزه باور کنی یا نه ریپلی، شامل هزارتوی بی‌نهایت، سینمای 12 بعدی متحرک ریپلی، ماجراجویی جن‌زده ریپلی و موزه مجسمه‌های مومی همانند موزه مادام توسو است.

داستان زندگی ریپلی، موسس این موزه مهیج نیز به اندازه مجموعه‌های داخل موزه ریپلی پاتایا عجیب است. این هنرمند خود آموخته، در تمام دنیا سفر کرد و اوایل در طول سفرهایش به عنوان یک سرگرمی شخصی، تمام چیزهای عجیبی که در سفر با آنها برخورد کرد را ثبت کرد. علاقه همیشگی ریپلی برای سفر و ماجراجویی او را به قسمت‌های مختلف دنیا کشاند. او اروپا، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، آسیا و تمام جاهایی را که میتوانست و نسبت به زادگاهش چین بسیار هم دور بودند را گشت. همانطور که سفر می‌کرد هر چیز کنجکاوی برانگیز و موجودات عجیبی که با آنها برخورد می‌کرد را ثبت می‌کرد. با استفاده از استعداد هنری ذاتی‌ای که داشت، او تمام آن‌ها را به صورت کارتون کشید و آنها را در تابلوهایی کارتونی با عنوان باور کنی یا نه منتشر کرد. کارهایی که بعدا در رادیو و تلویزیون نیز مورد توجه قرار گرفتند، تا جایی که گفته می‌شود در اوج دوران کارهای هنری وی کارتون‌های او مخاطبانی نزدیک به 80 میلیون نفر داشتند.

موزه ریپلی پاتایاReviewed by تور ارزان on Nov 27Rating: 3.5موزه ریپلی پاتایابهترین جاهای دیدنی پاتایا تایلند - موزه ریپلی پاتایا - تور ارزان تایلند - راهنمای تور تایلند - جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند

بهترین جاهای دیدنی پاتایا تایلند – موزه ریپلی پاتایا – تور ارزان تایلند – راهنمای تور تایلند – جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند

1 دیدگاه

  1. هومن.نصیری گفت:

    وای چه جای باحالی . چه خوبه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی