معبد حقیقت پاتایا

معبد حقیقت پاتایا

تور تایلند معبد حقیقت پاتایا

معبد حقیقت پاتایا

معبد حقیقت پاتایا

آقای Khun Lek Viriyaphant که یکی از میلیونرهای بنام در پاتایا تایلند است، علاقه وافری به حفظ و نشر فرهنگ و تمدن و تاریخ کشورش تایلند داشت و به همین دلیل تصمیم به ساخت این بنای بسیار دیدنی در پاتایا گرفت. اساس طراحی آن ابتکار و خلاقیت تایلند باستانی بوده است که می‌توان این هنر را در نهایت ظرافت در این معبد مقدس مشاهده کرد. در هر سانتیمتر از این بنای تاریخی و مورد احترام شما می‌توانید مجسمه‌ها و کنده کاری‌های چوبی که با دست و به طور ظریفی کار شده‌اند، را ببینید که نمایانگر فرهنگ و هنر قدیمی تایلند هستند. در واقع با نگاه به هر سو انعکاسی از عقاید باستانی تایلند، دانش کهن، حکمت و فلسفه شرقی دیده می شود. وهمچنین از اعتقادات بودایی و هندی در معماری و تزئین و دکوراسیون این معبد شگفت انگیز الهام گرفته شده است. بی شک این معبد زیبا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تایلند محسوب می شود و در تمام دنیا شناخته شده است.

معبد حقیقت در جاده‌ی ساحلی و در شمال پاتایا قرار دارد و یکی از مهم‌ترین معابد بودا در تایلند به شمار می‌رود. بودائیان ارزش و احترام زیادی برای این معبد قائل هستند.تمام قسمتهای این معبد از چوب ساخته‌شده و حتی یک میخ فلزی در ساختش بکار نرفته است که همین نکته خود بر جذابیت این معبد افزوده است.
با بازدید از این مجموعه‌ی الهام‌بخش می‌توانید راه و رسم زندگی تایلند در باستان، مسئولیت‌های انسانی، رابطه زندگی با جهان و هدف مشترک زندگی را درک کنید.

در هر یک از 4 گوشه این بنای بزرگ یک برج قرار دارد که با الهام گرفتن از چهره‌های تایلندی، کامبوج ، باورهای هندی و چینی و افسانه‌های باستانی تزئین شده اند و زیبایی این مجسمه‌ها و کنده کاری‌ها بیننده را مبهوت می‌کند.

معبد حقیقت هر روز از ساعت 8 صبح تا 5 عصر پذیرای بازدیدکنندگان است، و برای گشت و گذار در این معبد و برای اینکه بتوانید با خیال راحت از زیبایی‌های آن لذت ببرید نزدیک به دو ساعت زمان لازم است.

این معبد در پاتایا، و در جاده‌ی Na Klua قرار دارد، و همچنین در نزدیکی این معبد ساحل زیبایی نیز وجود دارد، و همچنین یک شوی دلفین نیز در فاصله اندکی از معبد حقیقت اجرا می‌شود.

اول تور

معبد حقیقت پاتایاReviewed by اول تور on Nov 15Rating: 4.0معبد حقیقت پاتایابهترین جاهای دیدنی پاتایا تایلند - معبد حقیقت پاتایا - راهنمای تور تایلند - جاذبه های گردشگری پاتایا - تور ارزان تایلند

بهترین جاهای دیدنی پاتایا تایلند – معبد حقیقت پاتایا – راهنمای تور تایلند – جاذبه های گردشگری پاتایا – تور ارزان تایلند

4 دیدگاه ها

  1. فرشته گفت:

    چقدر معبد جالبیه، پاتایا تایلند خیلی جاهای دیدنی جالبی داره، ممنون از مطلب خوبتون

  2. هیوا گفت:

    تور ارزان تایلند – تور پاتایا تایلند – گشت شهری پاتایا – بهترین خدمات تور تایلند

  3. jamshid گفت:

    جاذبه های توریستی تایلند فوق العادس

  4. hamid.g گفت:

    خیلِِِِِِِــــــــــــــــــــی زیبا بود . معماری این معبد عالی است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی