غذاهای رستوران گاتو کرابی تایلند

غذاهای رستوران گاتو کرابی تایلند

غذاهای رستوران گاتو کرابی

غذاهای رستوران گاتو کرابی تایلند

غذاهای رستوران گاتو کرابی تایلند

این رستوران اغلب خوراکهای دریایی را در منوی خود جای داده است و اعتقاد دارد غذاهای دریایی با محیط گاتو همخوانی بیشتری دارد. در سایر ساعات می توانید از دسرها و اسنک های عالی گاتو که خیلی زیبا تزیین می شوند انتخاب و میل کنید.

این رستوران در گروه رستوران های گران است و برای صرف یک وعده غذا باید هزینه ای بین 460تا820بات را بپردازید.

انواع غذا ها

اغلب غذاهای اصلی که در گاتو سرو می شوند موادی دریایی دارند و بعد از وعده های اصلی در بقیه ساعات تنها نوشیدنی، دسر و اسنک سرو خواهد شد:

سوشی:

همانطور که می دانید سوشی غذایی دریایی محسوب می شود، این غذا زاده کشور ژاپن است و در ابتدا در این کشور تهیه می شد، این غذا تلفیقی از برنج، میگو و ماهی است که پس از فشرده شدن و تزیین آماده سرو می شوند، جالب است بدانید که اوایل از سوشی تنها به عنوان یک روش برای نگهداری ماهی در آسیای شرقی استفاده می شد اما کم کم توانست به عنوان یک غذای اصلی مطرح شود.

این غذا همراه با سس های متفاوت، در مزه های مختلف آماده می شود، سوشی حاوی پروتئین، ویتامین و مواد معدنی زیادی است و بعضی فکر می کنند به علت استفاده از ماهی خام در این غذا انگل در ماهی زنده می ماند و وارد بدن می شود اما کاملا اشتباست چون وقتی ماهی فریز شود انگل ها از بین خواهند رفت.

پس پیشنها می کنیم در رستوران گاتو از خوردن این غذای دریایی پرطرفدار لذت ببرید.

انواع خوراک ماهی:

صید ماهی ها و آبزیان مختلف در تایلند بسیار رایج است و بیشتر خوراکها از میگو ، ماهی و صدف تهیه می شوند. در این رستوران نیز می توانید هر نوع غذای دریایی را که بخواهید میل کنید.

ماهی سوخاری:

ممکن است از سوشی بدتان بیاید ولی بخواهید در کنار دریا غذایی دریایی را نیز تجربه کنید. بنابراین حتما ماهی سوخاری رستوران گاتو را امتحان کنید و مطمئن باشید خوشتان می آید.

انواع نوشیدنی :

در طول روز تا هنگامی که رستوران مشغول به فعالیت باشد انواع نوشیدنی های غیر الکلی و الکلی ، سرد ، گرم، ترش و شیرین در طعم و مزه های خاص و مطبوع سرو می شود.

اسنک:

 فقط در هنگام شام و نهار می توانید در گاتو درخواست غذای اصلی دهید و در سایر ساعت های روز انواع نوشیدنی، دسر و اسنک سرو می شود. می توانید میان وعده خود را به لب ساحل ببرید و روی شن ها بنشینید در ضمن نیمکت های چوبی هم وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

بهترین ساعات برای رفتن به گاتو:

چنانچه روزهای ماه عسل را سپری می کنید و قصد دارید که ساعات صرف غذا را در محیطی آرام و رمانتیک بگذرانید رستوران گاتو یکی از گزینه های مناسب برای شما خواهد بود؛ این رستوران در غار تایلند یا همان گاتو از ۱۱ صبح تا ساعت ۲۰ شب از مشتریان خود پذیرایی می کند، ولی ساعات شلوغی هم دارد، ساعات پایانی روز چون اغلب گردشگران می خواهند غروب خورشید را ببینند رستوران مقداری شلوغتر خواهد شد، می توانید در کنار خوردن و لذت بردن از غذا، از دیدن مناظر خیره کننده خورشید نیز استفاده کنید.

چنانچه از هیاهو و شلوغی فراری هستید و علاقه دارید که از بهترین خوراک ها و فضای رستوران غار بهرمند شوید یا با فرزندانتان قصد رفتن به گاتو را دارید مناسب ترین وقت برای شما ساعات ظهر و هنگام سرو غذای اصلی نهار که از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز می شود است.

 سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

اگر اهل سفر هستید، تور تایلند را به شما پیشنهاد میکنیم .  غذاهای رستوران گاتو کرابی تایلند از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی