جشنواره فانوس مای جوست تایلند

جشنواره فانوس مای جوست تایلند

جشنواره فانوس مای جوست

جشنواره فانوس مای جوست تایلند

جشنواره فانوس مای جوست تایلند

 جشنواره فانوس در اولین شب ماه کامل در سال تقویم چینی در شهر مای جو برگزار میشود.این شهر کوچک که میزبان مراسمی بسیار نورانی است تنها حدود سی دقیقه از شهر باستانی چیانگ مای فاصله دارد.جشنواره باشکوه فانوسها نماد آمدن بهار و ادامه حیات بشر است و اهالی برای سپاسگزاری از بازگشت دوباره بهار و زندگی،فانوس‌هایی را به بودا تقدیم میکنند و به سوی ماه رها میکنند.

این جشنواره بزرگ و بی نظیر با مدیریت یک بنیاد خصوصی بودایی تحت عنوان (Duangtawan Santiparp Foundation)و معروف به DSF و همچنین مشارکت معبد مدیتیشن لانا برپا می‌شود.

 این بنیاد به برپایی مراسمهایی که در جلب نظر رسانه‌ای خیلی خوب عمل می‌کند، معروف است.

در ضمن این مراسم رهاسازی فانوس‌ها در مای‌جو در دو برنامه کاملا مجزا اجرا می‌شود.یک برنامه‌ رایگان و همگانی است و همه محلی‌ها در آن حضور دارند و دیگری خصوصی و با هزینه ویژه گردشگران.

 سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

جشنواره فانوس مای جوست تایلندReviewed by مهدی on Jun 26Rating: 3.0جشنواره فانوس مای جوست تایلند اگر اهل سفر هستید، تور تایلند را به شما پیشنهاد میکنیم . جشنواره فانوس مای جوست تایلند از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

اگر اهل سفر هستید، تور تایلند را به شما پیشنهاد میکنیم . جشنواره فانوس مای جوست تایلند از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی