معرفی رستوران گاگان و بخش های مختلف آن بانکوک

معرفی رستوران گاگان و بخش های مختلف آن بانکوک

معرفی رستوران گاگان و بخش های مختلف

معرفی رستوران گاگان و بخش های مختلف آن بانکوک

معرفی رستوران گاگان و بخش های مختلف آن بانکوک

غذاهای رستوران گاگان:

در رستوران گاگان فهرستی از خوارک های متفاوت هندی در اختیارتان قرار می گیرد. البته فرق هایی هم با دیگر غذاها خواهند داشت چون به روش رستوران گاگان تغییر یافته اند و شکلی جدید دارند. چنانچه به خوراک های هندی علاقمند باشید و از طرفداران غذاهای سنتی هند باشید، از این تلفیق غیر معمول به وجد خواهید آمد و دو مزه اصیل و مدرن را تجربه خواهید کرد.

 چنانچه محل زندگی وطنتان هندوستان بوده و از معبرهای پرهیاهو و خوراکی های خوشمزه اش خاطره دارید، خوراک های گاگان هم مورد تاییدتان قرار خواهد گرفت، چون تمامی غذاهای گاگان به نوعی تمامی آن مزه ها را به یادتان خواهد آورد.

حتی اگر تا کنون لب به غذای هندی نزده باشید، باز هم گاگان یکی از انتخاب های عالی  برای صرف غذا خواهد بود. این رستوران به عنوان برترین رستوران های آسیایی انتخاب شده پس مطمئنا غذاهایش هم لذیذ و خوش طعم خواهند بود و حتما باید برای یکبار هم شده در این رستوران غذا خورد.

تمامی خوراک های این رستوران از مواد غذایی مخصوص به همان فصل تهیه می شوند و از تازگی و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

 از امتیازات خاص رستوران گاگان، تنوع زیاد و در عین حال مدرن بودن غذاهایش است.

گاگان آناند هر چند وقت یکبار فهرست غذاهای رستوران را عوض می کند و برای اینکا سفرهای زیادی به رستوران های دیگر و هندوستان دارد.

مجبور نیست از تمام مواد غذایی داخل غذاها بخورید می توانید با هماهنگی از قبل تعیین کنید که چه مواد غذایی مورد پسندتان است. ممکن است گیاهخوار باشید یا رژیم خاصی بگیرید پس مشکلی پیش نخواهد آمد.

قبل از سرو غذای اصلی پیش غذایی ملکولی سرو خواهد شد که هر کدام زیبایی و خلاقیت خاص به خود را دارند، با امتحان کردن هرکدامشان خواهید فهمید که چقدر در طعم و مزه باهم متفاوت هستند. بعد از صرف پیش غذا می توانید از منو غذای مخصوص سرآشپز را انتخاب نمایید. این ظرف حاوی ماهی که با نام کین مدیا شناخته می شود، با سسی هندی شما را غافلگیر خواهد کرد. و در آخر با خورشت کاری و نان و برنج از شما پذیرایی خواهد شد.

بخش پذیرایی:

چنانچه بخواهید فرایند آماده شدن غذایتان را ببینید می توانید بخش پذیرایی را انتخاب کنید و در پشت دیواری شیشه ای شاهد حاضر شدن غذایتان باشید.

اتاق خصوصی رستوران گاگان:

 وسیع ترین محیطی که برای صرف غذا در گاگان وجود دارد اتاق خصوصی گاگان است. زمانی که داخل اتاق بروید، خواهید دید که سقفش بسیار بلند است و مانند قدیم کف آن چوبی  است.

این اتاقسر هم می تواند 24 نفر را در خود جای دهد و اگر بخواهید در کنار خانوادتان جشنی کوچک بگیرید یا بصورت خصوصی غذایتان را میل کنید انتخابی بسیار مناسب خواهد بود. 

اگر میخواهید تعداد بالایی افراد را در اتاق خصوصی ببرید لازم است از پیش با رستوران هماهنگ شود.

بخش کتابخانه:

زمانی که پله ها را طی کنید و به طبقه بالا بروید، کتابخانه ای زیبا را در مقابل  خود مشاهده خواهید کرد که با چند میز و صندلی سفید دکور شده تمامی دکوراسیون این بخش سفید است و داخل قفسه ها هم کتاب های آشپزی وجود دارند که مورد پسند گاگان هستند. بهترین انتخاب این است که صندلی کنار پنجره را برای خود در نظر بگیرید و از دیدن چشم اندازهای بیرون رستوران نهایت استفاده را ببرید.

البته این قسمت فقط چهار صندلی دارد پس بهتر است از قبل برای خودتان صندلی رزرو کنید تا معطل خالی شدن میز نشوید.

 سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

معرفی رستوران گاگان و بخش های مختلف آن بانکوکReviewed by مهدی on May 1Rating: 3.0معرفی رستوران گاگان و بخش های مختلف آن بانکوکدر یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از رستوران گاگان و بخش های مختلف آن بانکوک دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از رستوران گاگان و بخش های مختلف آن بانکوک دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی