نمایش های مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول

نمایش های مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول

معرفی نمایش های مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول

نمایش های مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول

نمایش های مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول

 نمایش اول: فک های شمالی

بعد از اینکه در جای مورد نظرتان نشستید، نمایش اول شروع می شود، در این نمایش 2 فک خزپوش شمالی حضور دارند و برای تماشاگران هنرنمایی می کنند. این موجودات دوستداشتنی به تماشاگران خوشامد می گویند و حرکات بامزه خود را آغاز می کنند. این فک ها جفت هستند، یکب نر و دیگری ماده و هر دو بالغ و هم سن می باشند. با این وجود برای اینکه بفهمید که کدام ماده یا نر است فقط باید به جثه فوک کوچک تر توجه کنید که ماده است. فک های نر خزپوش شمالی، 4.5 برابر سنگین تر و 40 درصد بلندتر از جنس ماده هستند. بعد از اینکه نمایش اتمام شد تا می توانید این دو فک بامزه را تشویق کنید چون از اینکار بسیار خوشحال می شوند.

نمایش دوم: گرازهای دریایی

 بعد از اتمام نمایش فک ها، حالا نوبت به گراز دریایی که از سرزمین قطب شمال و اقیانوس شمالگان به این مجموعه آمده می رسد. این حیوان بسیار عظیم الجثه است و وزن هر گراز دریایی حدود 950 کیلوگرم است. این جانور بانمک مثل انسان ها از ورزش کردن خیلی خوشش می آید، در نمایشی که از این حیوان می بینید او بسکتبال بازی می کتد بعد مقابل شما چند شنای سوئدی می رود و گاهی اوقات هم دراز و نشست می رود. با این حرکات قصد دارد به شما بفهماند که علاوه بر علاقه به ورزش زندگی بسیار سالمی هم دارد. در این نمایش گرازهای دریایی علاوه بر ورزش کردن کارهای بانمک دیگری هم انجام می دهند. یکی از آن ها، علاقه زیادی به مهمانی و رهبری آن دارد. بنابراین همانند یک دی جی حرفه ای، شما را دعوت می کند تا در مهمانی اش شرکت کنید. یکی از آن ها به موسیقی علاقه دارد و روی صحنه حاضر می رود، می رقصد و برای شما ساکسیفون می نوازد.

نمایش سوم: دریانورد

نمایش سوم را تنها نهنگ سفید دلفیناریوم که یکی از ستاره های مجموعه محسوب می شود اجرا می کند. این نهنگ زیبا را با اسم دریانورد معرفی می کنند، این نهنگ حدود 4 متر طول و 1000 کیلوگرم وزن دارد. زمانی که این نهنگ وارد استخر اصلی می شود، آوازهای هنرمندانه ای می خواند، به همین خاطر دریانورد را با اسم«قناری دریایی» هم می شناسند. درضمن او می تواند نقاشی کند و در آخر برنامه با حرکات موزون و زیبایش، تماشاگران را به وجد می آورد.

نمایش چهارم: دلفین ها

هنگامی که دریانورد هنرنمایی اش را تمام می کند و می رود، بالاخره چهار دلفین بانمک و باهوش دلفیناریوم وارد می شوند و توجه همه را به جلب می کنند. هر چهار دلفین پوزه بطری که در این مجموعه هستند در استخر متولد شده اند و هنرمندان بسیار حرفه ای هستند. پرنس، پرنسس، ماتیلدا و جرا نام های این جانوران بانمک و باهوش است، آن ها تماشاگران را با رقص باله و آواز حیرت زده می کنند. علاوه بر رقص آن ها شیرین کاری های دیگر هم می کنند. از بخش های هیجانی این نمایش، بازی بسکتبال آنهاست که  با مربیان خود انجام می دهند. آن ها با پرشی به ارتفاع سه متری، توپ را داخل سبد می اندازد.

 دلفین پوزه‌بطری از مشهور ترین گونه های خانواده دلفین‌سانان محسوب می شود. این جانور سازگاری خوبی نسبت به زندگی در آکواریوم‌ها دارند و بیشتر برای برنامه های نمایشی استفاده می شوند. این دلفین ها بومی خلیج فارس هستند و اگر به خلیج فارس سفر کنید می توانید آن ها را در این دریای زیبا ببینید.

نمایش های مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبولReviewed by مهدی on Oct 21Rating: 3.0نمایش های مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبولنمایش های مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول - بعد از اینکه در جای مورد نظرتان نشستید، نمایش اول شروع می شود، در این نمایش 2 فک خزپوش شمالی حضور دارند و برای تماشاگران هنرنمایی می کنند

نمایش های مجموعه تفریحی دلفیناریوم استانبول – بعد از اینکه در جای مورد نظرتان نشستید، نمایش اول شروع می شود، در این نمایش 2 فک خزپوش شمالی حضور دارند و برای تماشاگران هنرنمایی می کنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی