اسالم به خلخال

اسالم به خلخال

تور اسالم به خلخال کیلان

اسالم به خلخال

اسالم به خلخال

از بهترین انتخابها برای یک گردش عالی و تکرار نشدنی همین مسیر اسالم به خلخال است که اول تور پیشنهاد میکند حتما در طول زندگی یک بار هم که شده به این جاده بی نظیر بروید.

جاده رویایی و سرسبز اسالم به خلخال ، جاده ای در میان جنگلهای انبوه و سرشار از انرژی و احساس خوب سر زندگی ، مسیر این جاده رویایی از اسالم در استان گیلان شروع میشود ، این مسیر تنها یک جاده معمولی برای گذر کردن و رسیدن به مقصد مشخص نیست ، بلکه خود جاده و تمام طول مسیر اسالم به خلخال پر از دیدنی های بی نظیر و چشم نواز است ، مسیری 70 کیلومتری که در آن جنگلهای زیبا و مه الود ، رودخانه ، مراتع و دشتها ، و در قسمتی از مسیر نیز ساحل زیبای گیسوم را خواهید دید .
به دلیل موقعیت جغرافیایی جاده آب و هوای این مسیر همیشه خنک است و بخصوص در تابستان همین هوای خنک و بارش باران در جاده از جاذبه های مسیر به شمار میرود ، و البته بهتر است لباس گرم همراه داشته باشید زیرا تفاوت دمای این مسیر با شهر های اطراف زیاد است و بسیار خنک تر از آنهاست .
در طول مسیر شاهد چادر های عشایری خواهید بود که در مسیر کوچ خود برای مدتی در این منطقه ساکن شده اند ، بهترین زمان سفر به این جاده زیبا در بهار و تابستان و اوایل پاییز است ، اما در زمستان به علت سردی هوای منطقه و بارش های سنگین ممکن است مسیر در برخی نقاط بسته باشد.
یکی از جاذبه های این مسیر که در تورهای طبیعت گردی گروه های پیاده به آنجا میروند چشمه نئور است که باید کمی مسیر شیب دار را پیاده طی کنید تا به محل چشمه برسید ، و البته همین مسیر یکی از محبوب ترین مقاصد تورهای طبیعت گردی نیز هست .
اگر از تهران قصد سفر به این منطقه را دارید باید از مسیر رشت ، فومن عبور نمایید تا به رضوان شهر برسید و سپس مسیر اسالم پیش روی شما خواهد بود ، و همچنین از اردبیل نیز میتوان از شهر خلخال وارد این مسیر رویایی شد.

جاده اسالم تنها همين جاده اصلي نيست. اگر وقت داشته باشيد و مسيرهاي فرعي آن را برويد ، شايد شانس ديدار از حيات‌وحش آن را داشته باشيد. حيات وحشي چون خرس، پلنگ و گوزن‌هاي زيبا.

مطالب مرتبط :

تور یک روزه اطراف تهران 2

تور یک روزه اطراف تهران 1

اسالم به خلخالReviewed by اول تور on Jul 3Rating: 4.5اسالم به خلخالتور ارزان طبیعت گردی مسیر اسالم به خلخال - بهترین تور داخلی - جاذبه های گردشگری ایران

9 دیدگاه ها

  1. سمیرا گفت:

    این جاده رو باید هر طور شده یک بار برم ، خیلی تعریفشو شنیدم ، ممنون که هم خیلی خوب توصیف کردید و هم نکته های سفر رو گوشزد کردید .

  2. ویدا گفت:

    چه جاهایی تو ایران داریم و هنوز نرفتیم ، اگر میشه بیشتر در مورد جاهای طبیعی ایران مطلب بذارید

  3. مریلا گفت:

    از زیبا ترین جاده های ایرانه ، به نظر من همه باید یک بار هم که شده این جاده رو ببینن

  4. زیبا گفت:

    ممنون از اطلاعات مفیدی که دادید ، من جمعه عازم همین مسیر هستم و مطلب شما برام مفید بود

  5. مهدخت گفت:

    داشتم فکر میکردم آخر هفته کجا برم که خیلی دیدنی باشه ، به مطلب شما برخوردم ، ممنون از مطلب خوبتون

  6. مهری گفت:

    جاده اسالم به خلخال بی نظیره ، من همیشه با ماشین از این جاده رد شدم ، خیلی دوست دارم یک بار با تور برم

  7. paniz گفت:

    چه قدر جاهای ناشناخته تو ایران وجود داره مرسی از سایت خوبتون که معرفی می کنید

  8. پناهی گفت:

    باسلام ، تشکر از سایت خوب شما

  9. ف گفت:

    رويايي تصويرش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی