کوش آداسی ترکیه

کوش آداسی ترکیه

تور کوش آداسی دیدنی های ترکیه

کوش آداسی ترکیه

کوش آداسی

برای سفر به کوش آداسی نزدیکترین راه فرودگاه ازمیر است که در فاصله 80 کیلومتری کوش آداسی قرار دارد ، و از فرودگاه ازمیر میتوانید با تاکسی یا اتوبوس یا ون های فرودگاه به کوش آداسی برسید ، اما مقرون به صرفه ترین وسیله اتوبوسهای فرودگاه هستند که مسیر یک ساعته تا کوش آداسی را با پنج تا ده لیر هزینه طی میکنند.

کوش آداسی شهری ییلاقی و زیبا است که مناظر طبیعی چشم نوازی دارد ، منظره کاج هایی که در سواحل صخره ای دیده میشوند ، کوچه پس کوچه هایی که پر از درختان گل کاغذی هستند و قدم زدن در آنها بسیار لذت بخش است بخصوص در بهار و تابستان که بهترین زمان سفر به کوش آداسی نیز در بهار و تابستان است که هوای خنک و نسیم ملایمی میوزد .
یکی از زیباترین و محبوب ترین سواحل کوش آداسی که در قسمت جنوبی شهر قرار دارد ساحل شنی زیبای کادینلار دنیزی است ، در این ساحل تمام امکانات لازم برای ورزش های آبی موجود است و همچنین کوش آداسی دو اسکله کشتی و قایق های تفریحی دارد که میتوانید در آنها بلیط کشتی تفریحی را تهیه نمایید و بر روی کشتی های شیک و با تمام امکانات تفریحی چند ساعتی را بر روی آبهای دریای اژه به تفریح و میل نمودن غذاهای خوشمزه همراه با موسیقی و اجرای زنده ساز و آواز بپردازید.

جزیره کبوتر کوش آداسی برای بیشتر گردشگران و خود ترکیه ای ها نماد کوش آداسی به شمار میرود ، جزیره ای کوچک است که با جاده ای باریک به کوش آداسی راه دارد و پرندگان مهاجر در فصل مهاجرت خود به این جزیره می آیند و این جزیره  محل تجمع پرندگان مختلفی میشود ، همین موضوع باعث شده تا جزیره کبوتر مورد توجه گردشگران شود .

بهترین زمان سفر به کوش آداسی از اواخر فصل بهار تا اواخر تابستان است که در این زمان بهترین استفاده را میتوان از سواحل و طبیعت کوش آداسی برد ، اما زمستانهای کوش آداسی به دلیل دارا بودن آب وهوای مدیترانه ای این شهر بسیار سرد هستند ، و بهترین هوا را در فصل بهار دارد که از شرجی بودن هوا کمتر میشود و از سرمای زمستان هم خبری نیست .

در کوش آداسی یکی از جاذبه های مهم گردشگری رفتن به افه سوس است که بازمانده های شهر باستانی از زمان حضور رومی ها در کوش آداسی است ، معماری رومی این شهر و بناهایی که متعلق به سبک زندگی رومی ها بوه است بسیار دیدنی هستند و توری نیم روزه برای رفتن به افه سوس در نظر گرفته شده است ، همچنین در مسیر رفتن به افه سوس خانه ای کوچک وجود دارد که حضرت مریم در سالهای آخر عمرشان در این خانه زندگی میکرده اند ، و امروزه مردم به عنوان زیارتگاه به این خانه میروند و بر روی دیوارهای آن شمع روشن میکنند و یا از اب چشمه آرزوها در کنار این خانه مینوشند .

در شهر زیبای کوش آداسی دیدنی های گردشگری دیگری نیز وجود دارند که در مطلب بعدی به معرفی کامل تر این جاهای دیدنی خواهیم پرداخت .

کوش آداسی ترکیهReviewed by اول تور on Jul 13Rating: 4.5کوش آداسی ترکیهتور ارزان کوش آداسی جاذبه های گردشگری ترکیه و معرفی کلی شهر توریستی - بهترین تور ارزان ترکیه

2 دیدگاه ها

  1. نوژین گفت:

    کوش آداسی یه آرامش خاصی داره ، واسه گرفتن آرامش خیلی جای خوبیه

  2. فریبا.دری گفت:

    کوش آداسی . نگم براتئن چقدر زیباس 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی