استان یون نان در چین

استان یون نان در چین

تور چین یون نان

استان یون نان در چین

استان یون نان چین

در مطالب پیش از این در مورد  کشور چین شهرهای مهم و توریستی این کشور را معرفی کردیم، اما استان یون نان نیز یکی از شهر هایی است که شاید کمتر اسمش را شنیده باشید، و شهریست بسیار دیدنی، پیشنهاد اول تور به شما عزیزان این است که حتما سری به این استان زیبای کشور چین بزنید.

یون نان یا Yunnan یکی از استان‌های کشور چین است که همانند سایر جاهای این کشور جاذبه‌های زیادی برای گردشگران دارد . این استان در جنوب غربی چین قرار دارد و اقوام متنوعی در این استان زندگی میکنند . بر اساس تحقیقات انجام شده، در این استان 25 قوم از 56 قوم شناخته شده در چین زندگی می‌کنند که نکته جالب در خصوص تمام آن‌ها این است که هر کدام فرهنگ و غذاهای خاص خودشان را دارند . در کنار فرهنگ و غذاهای جالب، در این استان شاهد مناظر بسیار زیبا و مهیجی هستیم که سرزمینی الهام‌بخش و رویایی به‌حساب می‌آید .

این استان چین با کشورهایی مانند ویتنام ، برمه و لائوس هم مرز است . و همچنی در داخل چین نیز با تبت ، سیچوان ، گوئیژو ، گوانگسی و چونگ کینگ همسایه است .

به گردشگران توصیه می‌شود که همیشه لباس‌های مختلف برای هوای سرد و گرم همراه داشته باشند چرا که دمای شب و روز در این منطقه خیلی تغییر می‌کند . آب و هوای این منطقه نسبتاً خشک است . لذا، نوشیدن آب بیشتر، حفاظت در برابر تابش اشعه UV قوی در ارتفاعات و حفاظت در برابر ابتلا به بیماری‌های شایع در ارتفاع توصیه می‌شوند . به منظور کاهش اثرات ارتفاع، از انجام فعالیت شدید بپرهیزید و زیاد استراحت کنید .

سفری کوتاه به Tiger Leaping Gorge یا کوه Jade Dragon Snow از طریق تور‌های موجود در منطقه امکان‌ پذیر است و گردشگران می‌توانند آن را از طریق مهمان‌خانه‌ها یا آژانس‌های مسافرتی رزرو کنند . برای حمل و نقل نیز می‌توانید از طریق اجاره ماشین‌های 6 نفره اقدام کنید . وب‌سایت China Highlights جاذبه‌های اصلی این کشور را معرفی می‌کند که گردشگران می‌توانند از آن برای یافتن مکان مناسب برای گردش استفاده کنند . تمام تور‌های گردشگری که مقصدشان کوهJade Dragon Snow است در روستای Blue Moon توقف می‌کنند و گردشگران می‌توانند از طریق تلکابین به‌بالای کوه بروند . البته گردشگران می‌توانند از طریق دامنه کوه نیز اقدام به‌خرید بلیط برای استفاده از تله‌کابین کنند .

استان یون نان در چینReviewed by نویسنده تور on Aug 12Rating: 4.5استان یون نان در چینآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی چین - شهر های دیدنی چین استان یون نان - راهنمای سفر به استان یون نان در چین

1 دیدگاه

  1. سارا.غضنفری گفت:

    این شهر با نان یوئه چین فرق داره یا همونه ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی