معرفی شهر آنیانگ چین(قسمت دوم)

معرفی شهر آنیانگ چین(قسمت دوم)

معرفی شهر آنیانگ چین

معرفی شهر آنیانگ چین

سایت اول تور در قسمت اول شهر آنیانگ چین شما را با این شهر آشنا کرد اما در این قسمت از مقاله قصد دارد که شمارا با شرایط اقتصادی،گردشگری و معابد این شهر چین آشنا کند. 

 

از نظر اقتصادی:

   با باز شدن دروازه های آنیانگ به دنیای بیرون، روابط اقتصادی خارجی و تجارتش به سرعت در حال پیشرفت است. 60شرکت سرمایه گذاری خارجی (سرمایه گذاری مشترک، شرکت های تعاونی و شرکت های کاملا خارجی) تا کنون در این شهر تاسیس شده است. اخیرا Anyang یک منطقه توسعه اقتصادی و تکنولوژیکی را به مساحت 22.8 کیلومتر مربع (8.8 کیلومتر مربع) ایجاد کرده است و مجموعه ای از سیاست ها را برای جذب بسیاری از تجارت داخلی چین و خارجی صادر کرده است.

 

از نظر گردشگری:

   مجسمه واقع در موزه ملی ملی چینشهر آنیانگ یک شهر باستانی با قدمت بیش از 3000 سال است و یکی از هشت شهر باستانی چین است و همچنین یکی از بهترین محافظت کنندگان از کشور است. ای شهر یکی از مکان های کلیدی در فرهنگ کهن چین است. غارهای اولیه 25000 سال پیش، فرهنگ های یانگشائو، فرهنگ Longshan و Xiaotun، مقبره های یادبود امپراتور باستانی Zhuanxu و امپراتور Ku بیش از 4000 سال پیش، اولین کتابخانه کتیبه های حک شده بر روی استخوان ها و لاک پشت ها، معبد روح بهار ، معروف به "معبد اول باستانی بودایی در هنان" و 10،000 بودا راوین، و همچنین  Wenfeng Pagoda منحصر به فرد، معبد پاکودا ژیودینگ و معبد پاگودا مینگفو . این شهر دارای سه موزه بزرگ است: به نام های موزه ی آنیانگ ، موزه ملی نوشتن چینی و موزه Yinxu در خرابه ها و مقبره های سلطنتی سلسله شانگ. آنیانگ همچنین دارای مناظر طبیعی زیبا - منطقه Scenic Taihang Linlu هیل در 400 کیلومتری کوه های Taihang  و در 1500 کیلومتری کانال سرخ پرچم قرار دارد.

معبد چانگچون:

   معبد چانگچون و معبد Taoist که در دامنه کوه های اطراف آن در طول سلسله تانگ ساخته شده است در تاریخ 1 مه 2014، پس از یک دوره بازسازی محتاطانه، رسما به عموم باز شد.

   معبد Tianning: Tianning Si   (معبد عمارت) در زمان سلسله ژو تاسیس شد، و اخیرا توسط موسسه حفاظت و تحقیقات معماری باستانی شهر آنیانگ بازسازی شده و به عموم باز شد. سازه های اصلی در این مجموعه معبد عبارتند از: خانه دروازه، تالار سه طبقه سالن پادشاه آسمانی با تختخواب های آویزان بر روی تپه های بازسازی شده در سال 2002، کمی بزرگتر از سالن گرانبها قهرمان بزرگ با یک سقف حصیری که در اصل از سلسله چینگ بود و در سال 2001 بازسازی شد. پادشاه Wenfeng معتقد بر این است که Wenfeng Ta Pagoda of  Peak Literature برگرفته از معبد Tianning در سال 925 ساخته شده است و از نوشته های مربوط به بازسازی معبد شناخته شده است که در سال 952 ساخته شده است.

 

ویرانه ها و موزه ها:

   Yinxu Ruin منطقه واقع در حدود 2 کیلومتر (1.2 مایل) شمال غربی آنیانگ در خرابه های دین پینگ شانگ به عنوان یین واقع شده اند. این منطقه باستان شناسی عظیم در سال 1899 کشف شد و برای اولین بار در دهه 1980 به عنوان موزه باغ Yinxu باز شد. موزه فعلی در تاریخ 16 مارس 2005 افتتاح شد و شامل معبد معروف فو هائو می شود.

معرفی شهر آنیانگ چین(قسمت دوم)Reviewed by اول تور on Aug 8Rating: 3.0معرفی شهر آنیانگ چینمعرفی شهر آنیانگ چین از جمله وضعیت اقتصادی،توریستی،تاریخی و معابد.

بهترین جاهای دیدنی چین -معرفی شهر آنیانگ چین- تور ارزان چین – راهنمای تور چین – جاذبه های گردشگری چین

2 دیدگاه ها

  1. زیبا گفت:

    آنیانگ یکی از شهار های خیلی کهن است .

  2. مریم گفت:

    شهر آنیانگ چین واقعا فوق العادست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی