نمایشگاه گوانگجو چین

نمایشگاه گوانگجو چین

تور چین نمایشگاه گوانگجو

نمایشگاه گوانگجو چین

نمایشگاه گوانگجو چین (کانتون فیر )

برای ما ایرانی‌ها نام شهر گوانگجو چین با نام نمایشگاه Canton Fair (نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی و واردات چین) عجین شده است. از آنجایی که بیشتر صنایع و کارخانجات چین در جنوب این کشور واقع شده، شهر گوانگجو به‌عنوان قطب نمایشگاهی و صنعتی کشور چین برگزیده شده است.

نمايشگاه صادرات چين كه از سال 1957 هر سال دوبار در بهار و پاييز برگذار میشود . اين نمايشگاه بزرگترين نمايشگاه تجاري چين است كه داراي متنوع ترين شركت كننده   و بيشترين بازديدكننده مي باشد. اين نمايشگاه از مهمترين رخداد هاي دنياي تجارت بين الملل محسوب ميشود. نمايشگاهي كه هر ساله تجار و بازرگانان كشورهاي مختلف را گرد هم جمع مي آورد و میلیارد ها دلار معاملات تجاری را رقم مي زند .

در این نمایشگاه 50 ارگان مختلف تجاری، متشکل از هزاران شرکت تولیدی و تجاری چینی و خارجی حضور دارند. نمایشگاه گوانگجو چین در 2 دوره، هر 6 ماه یک بار در ماه‌های اکتبر و نوامبر به‌عنوان گوانگجو پاییزه و در ماه‌های اپریل و می به‌عنوان گوانگجو بهاره برگزار می‌شود. هر کدام از نمایشگاه‌های گوانگجو پاییزه و گوانگجو بهاره در 3 فاز برگزار می‌شود که طول برگزاری هر فاز 5 روز و فاصله بین فازها 3 روز است.

علاوه بر فرصت گفتگوي رودررو ، امكانات منحصر بفردي كه براي دستيابي به اطلاعات از طريق اينترنت براي بازديدكنندگان ايجاد شده است، امكان دستيابي آسان تر به اطلاعات مورد نظر در زمان بسيار كوتاه را ممكن ميسازد . در کنار آشنایی با تولید کنندگان و محصولات جدید , شرکت در نمایشگاه کانتون , فرصت بسیار مناسبی برای اشنایی با تجار و بازرگانان کشور های مختلف دنیا در اختیار شما می گذارد. از این رو میتوان گفت در این نمایشگاه علاوه بر جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود از کشور چین , می توان به رایزنی و بازاریابی و تبادل اطلاعات با بازدیدکنندگان سایر کشور ها پرداخت .

نمایشگاه کانتون با طولانی‌ترین سابقه جزو یک نمایشگاه تخصصی و جامع بوده و وسیع‌ترین مکان برای خریداران خارجی و بزرگ‌ترین کسب و کار در چین هست. نمایشگاه کانتون (نمایشگاه صادرات، واردات چین) بیش از 150هزار نوع محصولات چینی با کیفیت بالا را در خود جای داده است که این نمایشگاه در سه فاز تعریف شده است. محل برگزاری مجتمع واردات و صادرات چین  است.

محصولات فاز یک : این نمایشگاه شامل ماشین آلات سبک و سنگین و تجهیزات وابسته، دوچرخه، موتور سیکلت، قطعات یدکی اتومبیل، محصولات شیمیایی، سخت‌افزار، ابزارآلات، ماشین‌آلات کشاورزی، وسایل برقی منزل، وسایل مصرفی الکترونیکی، کامپیوتر و محصولات ارتباطی، تجهیزات روشنایی، مواد ساختمانی و دکوراسیون، چینی بهداشتی و تجهیزات آن است.

محصولات فاز دو : این نمایشگاه وسایل آشپزخانه، سرامیک، دکوراسیون، مبلمان، محصولات کشاورزی، محصولات سنگی و فلزی، محصولات زیبایی، ساعت، عینک، اسباب‌بازی، وسایل تزئینی برگزاری جشن‌ها و هدایا را شامل می‌شود.

محصولات فاز سه : شامل لباس زنانه و مردانه بچگانه، لباس ورزشی، چرم و خز و محصولات وابسته به آن، بدلیجات تزئینی، پرده و رومبلی، صنایع نساجی، فرش و موکت، موادغذایی، محصولات بومی چین، دارو و بهداشتی ، تجهیزات پزشکی، ورزشی و مسافرتی، تجهیزات اداری، کفش، کیف و چمدان است.

راهنماي سفر:

  • حتما چند قطعه عكس جهت سهولت گرفتن كارت ورودي نمايشگاه گوانجو، بهمراه داشته باشيد.
  • كارت ويزيت انگليسي ويا انگليسي/فارسي همراه داشته باشيد.
  • هنگام  ثبت نام و در یافت کارت ورود به نمايشگاه گذرنامه همراه داشته باشيد.
  • قبل از سفر با استفاده از منابع موجود در اینترنت حداکثر اطلاعات مورد نياز درباره مكان دقيق صنايع مورد نظر را جمع آوري كنيد تا از اتلاف وقت شما جلوگيري شود.
  • نقشه شهر گوانگجو را تهيه و نسبت به علامتگذاري مكان هاي مورد نظر اقدام نماييد.
  • هنگام ورود به نمايشگاه گوانگجو حتما از بروشورها و نقشه هايي كه براي اطلاع رساني توزيع ميشود استفاده كنيد.
  • در تورهاي ارائه شدهتوسط آژانسهای مسافرتی سرويس رايگان به محل برگزاري نمايشگاه وجود دارد. اگر بدون تور سفر مي كنيد و جداگانه نسبت به رزرو هتل  اقدام مي نماييد، دقت فرماييد، هتل رزرو شده سرويس رايگان به محل نمايشگاه داشته باشد.
  • در صورتیكه براي اولين بار جهت بازديد از نمايشگاه سفر مي كنيد، حتما توسط آژانسهاي مسافرتي معتبر نسبت به رزرو تور اقدام نماييد.
  • در ایام برگزاری نمایشگاه گوانگجو , بدون رزرو کردن هتل هرگز به شهر گوانگجو سفر نکنید. در ایام نمایشگاه قیمت هتل ها  دو تا سه برابر افزایش می یابد و شانس یافتن هتل بسیار کم است .
  • در صورتی که طرف تجاری شما در نمایشگاه گوانگجو  شرکت كرده است توصيه ميگردد، او را از سفر خود آگاه و در يك هتل اقامت نماييد.
  • مواظب جيب و كيف  و لوازم با ارزش خود باشيد، كيف قاپي و جيب بري در ايام نمايشگاهي  رونق خوبي دارد.
  • از خريد هر گونه لوازم الكترونيكي ( موبايل، Note bookو ...) از دستفروشان خارج از نمايشكاه و در سطح شهر خودداري كنيد. مهارت آنان در فروش اجناس تقلبی و دزدي بسيار حرفه ای است.
نمایشگاه گوانگجو چینReviewed by نویسنده تور on Aug 25Rating: 5.0نمایشگاه گوانگجو چینهمه چیز درباره نمایشگاه گوانگجو یا کانتون فیر چین - آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری چین گوانگجو

1 دیدگاه

  1. پریسا گفت:

    چه سالن نمایشگاه جالبی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی