فستیوال های معروف آمریکا (قسمت 4)

فستیوال های معروف آمریکا (قسمت 4)

فستیوال های آمریکا

فستیوال های معروف آمریکا:

(قسمت 4)

اگر علاقمندید یک تور ارزان خارجی را تجربه کنید این مطلب در اول تور را دنبال کنید. اینبار پیشنهاد ما تور آمریکا و دیدن جاذبه های آن است. در این بخش با مهم ترین فستیوال های این کشور آشنا خواهید شد:

آلاباما:

هر سال ماه سپتامبر فستیوال Peanut Boil در این شهر برگزار می شود. بادام زمینی در این جشنواره حرف اول را می زند و شما با انواع خوراکی های تهیه شده از بادام زمینی پذیرایی خواهید شد. اهالی آلاباما این روز را در کنار هم سپری می کنند و با بادام زمینی انواع خوراکی های خوشمزه را تهیه می کنند. علاوه بر غذاهای بادامی موسیقی ، نمایشگاه ماشین ، رقص و پایکوبی هم در انتظار میهمانان است. خوب است بدانید که آلاباما تولید کننده بزرگ بادام زمینی است و مردم هر سال به همین خاطر این فستیوال را برگزار می کنند.

آلاسکا:

 ماه می هرسال، فستیوال Kodiak Crab در آلاسکا برگزار می شود. پنج روز این فستیوال به طول می انجامد و در آن هر نوع غذای دریایی سرو خواهد شد. براحتی از نام فستیوال می توان دریافت که خوراک اصلی این جشن خرچنگ خواهد بود.  خرچنگ آب پز، سوخاری، کبابی و ... با بهترین روش پخت در این ۵ روز طبخ و سرو می شوند.

 مردم آلاسکا به  غذاهای دریایی بخصوص خرچنگ بسیار علاقه دارند و این به سبب قرار گرفتن در اقلیم خاص آلاسکاست. آلاسکایی ها هم بخاطر منطقه ای که در آن زندگی می کنند بسیار علاقمندند که از غذاهای دریایی مصرف کنند.

آریزونا:

فستیوالی که مزرعه دارها را دور هم جمع می کند. یک فستیوال سبز رنگ از گیاهان آریزونا. در این جشن مزرعه دارها با هرچیزی که در باغچه ی خود کاشته اند غذاهایی خوشمزه تهیه می کنند و در این فستیوال می توانند از غذاهای هم بچشند. مردم آریزونا این فستیوال را بهانه ای می دانند برای یکجا جمع شدن و همبستگی با هم. علاوه خوردن غذاهای سبز و پر از سبزیجات از دیدن نمایش ها و شنیدن موسیقی نیز لذت ببرید.

آرکانزاس:

یک فستیوال جالب در ماه می هر سال در شهر آرکانزاس. هر نوع سس گوجه فرنگی، ترشی و نوشیدنی که با گوجه تهیه شود در این فستیوال ارائه خواهد شد.

 مسابقاتی هم در این فستیوال برگزار می شوند که شرکت کردن در آن ها سرگرم کننده خواهد بود.

لازم است بدانید که در این جشنتا چشم کار می کند ترشی و رب وجود دارد و غذای خاصی سرو نخواهد شد. کشت زیاد گوجه در این ایالت سبب بوجود آمدن این رویداد شده.

کالیفرنیا:

از سالیان بسیار دور سیر جایگاهی ویژه در غذاهای آمریکایی پیدا کرد و تبدیل به ماده ای اصلی اکثر غذاهای آمریکایی شد. فستیوال Gilroy Garlic Festival هر سال در کالیفرنیا با هدف شناساندن سیر به دیگران برگزار می شود. افراد علاقمند به این گیاه شفا بخش و پر خاصیت در این فستیوال حاضر می شوند و می توانند مقداری هم سیر خریداری کنند.

فستیوال های معروف آمریکا (قسمت 4)Reviewed by Yegane on Feb 25Rating: 3.0فستیوال های معروف آمریکا قسمت چهارماگر علاقمندید یک تور ارزان خارجی را تجربه کنید این مطلب در اول تور را دنبال کنید. اینبار پیشنهاد ما تور آمریکا و دیدن جاذبه های آن است. در این بخش با مهم ترین فستیوال های این کشور آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید یک تور ارزان خارجی را تجربه کنید این مطلب در اول تور را دنبال کنید. اینبار پیشنهاد ما تور آمریکا و دیدن جاذبه های آن است. در این بخش با مهم ترین فستیوال های این کشور آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی