مارماریس ترکیه

مارماریس ترکیه

تور مارماریس دیدنی ها

مارماریس ترکیه

مارماریس ترکیه

جواهر ترکیه با سواحل زیبا و آفتاب طلایی و دریای آبی ، از مقاصد بسیار محبوب توریستهایی است که به دنبال آرامش و حس خوب زندگی هستند ، با اینکه فرودگاه ندارد اما برای رفتن به مارماریس میتوان از فرودگاه های میلاس یا دالامان استفاده کرد که فاصله حدودا 100 کیلومتری با مارماریس دارند .

آب و هوای مارماریس معمولا در اکثر روزهای سال گرم است به جز در بعضی روزهای زمستان که هوا کمی خنک تر میشود ، به همین دلیل در بیشتر مواقع سال میتوانید از ورزشها و تفریحات دریایی لذت ببرید ، هتل های مارماریس  یا ویلاهای ساحلی در بهار و تابستان بسیار شلوغ هستند و اگر در این فصول قصد سفر به مارماریس را دارید بهتر است از قبل به فکر رزرو هتل یا ویلای مورد نظرتان باشید  ، قیمت مکانهای اقامتی در مارماریس نیز خیلی گران نیست و میتوانید با هزینه ای حدود 70 هزار تومان برای هر شب اتاقی خوب و تمیز در یک هتل چهار ستاره با امکانات کامل رزرو کنید .

برای گشت و گذار در شهر مارماریس میتوانید از ون هایی که به نام دولموش شناخته میشوند استفاده کنید که هم هزینه بسیار پایینی دارند و هم اینکه در بیشتر جاهای معروف و خیابانهای اصلی ایستگاه دارند .

یکی از جالب ترین تجربه هایی که در مارماریس میتوانید داشته باشید تور سافاری با جیپ در طبیعت اطراف مارماریس است که در این تور یک روزه علاوه بر بازدید از مناظر طبیعی میتوانید از عسل محلی کوهستانی و شیربرنج سنتی و همچنین خوراکی های دیگری که برای وعده های غذایی در طول تور موجود هستند و از مواد طبیعی و محلی طبخ میشوند لذت ببرید .

مارماریس ترکیهReviewed by اول تور on Jul 17Rating: 4.5مارماریس ترکیهتور ارزان مارماریس . جاذبه های گردشگری ترکیه. معرفی شهر ها

2 دیدگاه ها

  1. فرشته گفت:

    طبیعتش روح آدمو تازه میکنه

  2. الهام. صادقی گفت:

    سواحل مارماریس خیلی تمز و جذابه . من خیلی پیشنهاد میکنم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی