راهنمایی دسترسی به شهر مای جو و جشنواره فانوس ها

راهنمایی دسترسی به شهر مای جو و جشنواره فانوس ها

راهنمایی دسترسی به شهر مای جو و جشنواره فانوس ها سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند

راهنمایی دسترسی به شهر مای جو و جشنواره فانوس ها

راهنمایی دسترسی به شهر مای جو و جشنواره فانوس ها

دسترسی به شهر مای جو، محل جشنواره:

 جشنواره فانوس هر ساله در اولین شب ماه کامل در پرستشگاه لانا دوتانکا در پشت ساختمان دانشگاه مای‌جو در باشکوه ترین شکل و با حضور افراد زیادی برپا می‌شود. برای اینکه به محل برپایی این جشن بزرگ برسید چند راه مختلف خواهید داشت:

سانگ‌سویو:

سانگ سویو یک نوع وسیله نقلیه عمومی‌ است که شباهت زیادی به وانت دارد و البته مسقف هم هست. در شهر چیانگ مای به بازار واوورات مراجعه کنید این بازار دقیقا در مجاورت با رودخانه پینگ جای دارد. در طول روز، تردد با این وسیله حدود 20 بات هزینه خواهد داشت. اکثر راننده ها خودشان می دانند که مقصد شما کجاست اما بهتر است برای اطمینان از پیش به راننده اطلاع دهید تا در مکان مناسبی پیاده شوید. برای اینکه به محل برگزاری جشنواره برسید تنها کافیست به تابلوهای راهنما و افرادی که در حرکت به سمت جشنواره هستند توجه کنید. تا رسیدن به مکان برگزاری جشن فانوس ها مسیری 2 کیلومتری را هم باید طی کنید.

در هنگام اتمام جشن و برگشتن به چیانگ مای، شلوغی و نبود پارکینگ کافی نشان دهنده این موضوست که باید برای بار دوم یه مسیر بسیار طولانی را طی کنید تا به جاده اصلی برسید. تا زمانی که به شهر برگردید برای هر نفر حداقل باید 80 تا 150 بات هزینه کنید.

چنانچه در یک گروه چند نفره هستید، می‌توانید یک سانگ‌سویو را کرایه نمایید و قبل از اینکه سوار سانگ سویو شوید در مورد کرایه آن با راننده به توافق برسید. سعی کنید زیاد بر سر کرایه چانه نزنید چون هر چقدر مسیر شلوغ تر شود آن ها قیمت ها را افزایش خواهند داد. پس بهتر است خودتان مستقیما با یک راننده هزینه مسیر را طی کنید و یا پیش از حرکت بوسیله آژانس های گردشگری یک انتخاب معقول و مناسب برای خودتان رزرو نمایید.

 هزینه : رفت: ۲۰ بات (نزدیک دو هزار تومان)

برگشت: بین ۸۰ تا ۱۵۰ بات (نزدیک ۱۴,۵۰۰ تومان)

توک-توک (نوعی سه چرخه):

 همانند سانگ‌سویو، توک توک هم نوعی دیگر وسیله حمل و نقل است که می توانید برای رفتن به مای جو از آن استفاده کنید. اینکه چقدر باید برای کرایه توک توک بپردازید بستگی به خودتان دارد که چقدر در چانه زدن ماهر باشید و البته اینکه راننده ای منصف سر راهتان قرار بگیرد.

تاکسی:

تاکسی های‌ مرکز چیانگ مای به مای‌جو طبق تاکسی‌متر هزینه ها را محاسبه نمی کنند ولی هزینه‌ی استفاده از آن ها در شرکت ارائه دهنده کاملا مشخص است. می‌توانید یک تاکسی از آژانس گردشگری چیانگ مای کرایه کنید یا با شماره تماس تاکسی‌های چیانگ مای به شماره  ۰۵۳۲۶۲۸۷۸ تماس بگیرید.

گروه گردشگری:

شاید به نظر مضحک باشد ولی پیشنهادی بسیار راحت و بدون دردسر خواهد بود و خیلی زود به وسیله گروه های گردشگری می توانید به مکان برگزاری جشن فانوس ها برسید.

موتور سیکلت:

چنانچه موتور سواری بلدید و خودتان میتوانید به محل جشنواره بروید انتخاب موتور بسیار خوب است. مغازه‌های زیادی وجود دارند که موتورهایی را اجاره می دهند البته با بیمه، برای یک روز در اختیار داشتن موتور حدود 250بات باید بپردازید.

 سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

راهنمایی دسترسی به شهر مای جو و جشنواره فانوس هاReviewed by اول تور on Jun 18Rating: 3.0راهنمایی دسترسی به شهر مای جو و جشنواره فانوس هادر یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از شهر مای جو و جشنواره فانوس ها دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از شهر مای جو و جشنواره فانوس ها دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی