آشنایی با هتل کرملین پالاس آنتالیا

آشنایی با هتل کرملین پالاس آنتالیا

معرفی آشنایی با هتل کرملین پالاس آنتالیا

آشنایی با هتل کرملین پالاس آنتالیا

آشنایی با هتل کرملین پالاس آنتالیا

قبل از اینکه بخواهیم وارد هتل مجلل و دیدنی کرملین شویم مقداری با پیشینه و خصوصیات جالب و اساسی این بنا آشنا خواهیم شد. این هتل ۵ ستاره با عنوان کرملین پَلِس (پالاس) یا کاخ کرملین در منطقه ی توریستی و ساحلی لارای آنتالیا واقع شده است. لارا همانطور که قبلا گفته شد در واقع نوار ساحلی طولانی در امتداد شمال دریای مدیترانه است و بخاطر آب و هوای عالی اش همیشه شلوغ و پرتردد است.

 این هتل به خاطر مهندسی بی نظیر و دیدنی‌اش خیلی خوب توانسته نظر گردشگران را جلب کند. 

با دیدن نمای بیرونی هتل متوجه می شوید که بسیار آشناس، این مسئله به خاطر الهام گیری این هتل از کاخ کرملین، بزرگترین کاخ کشور مسکو می باشد. قصری که زمانی سکونتگاه تزارهای روسیه بود به همین علت اشخاص بسیاری دوست دارند که در این هتل چند روزی اقامت کنند تا از معماری زیبای آن لذت ببرند و چند روزی را به روش تزارهای روس سپری کنند.

این هتل ۵ ستاره و یوآل (U.ALL) است یعنی اینکه خوراک و نوشیدنی در این هتل به طور ۲۴ ساعته بدون افزایش هیچ هزینه اضافی در اختیار مراجعانش قرار می گیرد.

چنانچه تصمیم اقامت در هتل کرملین را دارید، باید بدانید که با هتلی بسیار مدرن و جدید مواجه نخواهید شد و بالعکس کرملین سکونتگاهی بسیار قدیمی، با ۶ طبقه ولی مجلل و دلپذیر خواهد بود. قدیمی بودن این ساختمان مراجعان را اذیت نخواهد کرد چون تمامی قسمت های آن تماما مرمت شده و تفریحات و سرگرمی های بسیاری در آن فراهم شده که امکان ندارد از اقامت در آن پشیمان شوید. مساحت کلی این هتل ۷۵۰۰۰ متر است

از خدمات و امکانات خوب این هتل می توان به ساحل اختصاصی، استخر، باغ و ۷۹۰ اتاق با امکانات متفاوت و متعدد، پارک آبی با ۳ سرسره ی مهیج برای خردسالان و ۶ سرسره ی بسیار بزرگ برای افراد بزرگسال اشاره نمود. برای این که خوب با این اقامتگاه بزرگ و بی نظیر آشنا شوید یک به یک به قسمت های متفاوت آن می رویم و آن ها را معرفی می کنیم.

فواصل هتل کرملین تا نواحی متفاوت شهر:

 هنگامی که به عنوان مسافر یا گردشگری که فرصت مناسبی برای گردش دارد به شهر یا کشوری همچون ترکیه سفر می کنید یکی از بااهمیت ترین شاخصه های انتخاب اقامتگاه یا هر نوع هتلی، فواصل آن تا مرکز شهر و یا جاذبه های مهم آن خواهد بود، به همین علت در این بخش به بیان فواصل هتل بزرگ کرملین پالاس با مراکز دیدنی و مهم آنتالیا پرداخته شده.

فاصله تا مرکز شهر: ۱۷ کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم: ۲.۸ کیلومتر

فاصله تا پایانه ی اتوبوسرانی: ۱۳.۳ کیلومتر

فاصله تا پارک لارا بیچ : ۹.۱ کیلومتر

فاصله تا آبشار دودن: ۱۱.۵ کیلومتر 

فاصله تا پارک آبی و پارک ملی کوروشو (Kursunlu Waterfall & Nature Park: تنها ۱۸ کیلومتر

فاصله از مرکز لارا: ۶ کیلومتر

فاصله تا دروازه هاردیان: ۱۸.۵ کیلومتر

فاصله تا فرودگاه ها:

 فرودگاه آنتالیا: ۱۱.۹ کیلومتر

 فرودگاه بین المللی رودز: ۲۵۶ کیلومتر

 فرودگاه قاضی پاشا: حدود ۱۳۸ کیلومتر

 فرودگاه قونیه: ۱۹۱ کیلومتر

 فرودگاه دلمان: حدود ۱۹۰ کیلومتر

آشنایی با هتل کرملین پالاس آنتالیاReviewed by مهدی on Jul 13Rating: 3.0آشنایی با هتل کرملین پالاس آنتالیادر یک تور ارزان ترکیه ، میتوانید از هتل کرملین پالاس آنتالیا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ترکیه است .

در یک تور ارزان ترکیه ، میتوانید از هتل کرملین پالاس آنتالیا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ترکیه است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی