بازارگردی در مرکز خرید آنتالیا (2)

بازارگردی در مرکز خرید آنتالیا (2)

معرفی چند مرکز خرید آنتالیا

بازارگردی در چند مرکز خرید آنتالیا قسمت دوم

بازارگردی در چند مرکز خرید آنتالیا قسمت دوم

بازار کندو:

از جمله مجتمع های تجاری بسیار لوکس و گران قیمت در منطقه لارا، مرکز خرید کِندو می باشد؛ بعضی مواقع پیش می آید که بازدیدکنندگان این بازار از کیفیت پایین اجناس آن گله می کنند و در ازای بهایی که می پردازند کیفیت رضایت بخشی را در اجناس مشاهده نمی کنند، ولی همچنان این بازار جایگاه خود در میان فروشگاه های گران آنتالیا را حفظ کرده.

 در این مرکز می توانید از انواع فرشگاه های لباس و صنایع دستی و ... دیدن و خرید نمایید.

 ساعت کار: ۸:۳۰ صبح تا ۱۰ شب 

آدرس: ترکیه، آنتالیا، لارا، منطقه کندو

مرکز خرید لاورا:

مجتمع تجاری لاورا از دیگر مراکز خریدی است که در منطقه پر رفت و آمد لارا واقع شده، در این مرکز خرید هر وسیله ای که نیاز داشته باشید به راحتی پیدا خواهد شد. انواع و اقسام اجناس همانند لباس مردانه، پوشاک بانوان، لوازم جانبی و لوازم صوتی و تصویری و... در ۸۰ فروشگاه این مجتمع تجاری عرضه می شوند. کیفیت اجناس هم در این مرکز قابل قبول است و مطمئن باشید که از فروشگاه های معتبر و برندهای معروف خرید خواهید کرد.

 مجتمع تجاری لاورا حدود ۱۱۲۲۴ متر مربع مساحت دارد و در سال ۲۰۰۴ با یک هدف معین، بازگشایی شد؛ یعنی خرید در بهترین شرایط و موقعیت ممکن. اکثر بازدیدکنندگان بر این باورند که این هدف محقق شده است.

 از جمله امکانات این مرکز خرید میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

یک فودکورت و چهارده رستوران و کافه

 یک سالن سینما

 پارکینگی با گنجایش۶۰ اتومبیل

 یک هایپر مارکت وسیع

 فضای بازی برای خردسالان

 ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب 

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه کپز، بلوار اجویت،منطقه  بولنت فنر

مرکز خرید اوت لت دیپو:

چنانچه در شهر آنتالیا درپی مرکز خریدی ارزان قیمت هستید، بهترین انتخاب برای شما مجتمع تجاری اوت لت دیپو خواهد بود. این مرکز بیشتر اوقات در حالت حراج است و تجربه ای ارزان از یک خرید برای شما رقم خواهد زد.

اوت لت دیپو در سال ۲۰۰۴ بازگشایی شده از مشهورترین و بزرگ ترین اوت لت های ( حراجی ) آنتالیا و مدیترانه محسوب می شود و هر سال بیش از ۵ میلیون گردشگر را به سمت خود جذب می کند، البته موقعیت عالی این مرکز نسبت به فرودگاه هم در شهرت آن بی اثر نبوده و باعث شده اوت لت بیشتر جلب توجه کند.

در این مجتمع ۹۰ فروشگاه در حال عرضه محصولات هستند که هرکدامشان تخفیف های عالی دارند و گردشگران را برای خرید وسوسه می کنند. البته قابل به ذکر است که این قیمت پایین نشان از بی کیفیت بودن اجناس نیست و بالعکس خیلی از برندهای معروف و شناخته شده در این مرکز خرید در حال فروش محصولاتشان به خریداران هستند. همه چیز این مرکز خرید از بدو ورود برای شما جالب خواهد بود، از خدمات و معماری خاصش تا تخفیف های فوق العاده اش.

 از جمله خدمات این مرکز خرید میتوان موارد زیر را نام برد:

پنج سالن سینما 

 فضای بازی ویژه خردسالان

رستوران های متفاوت و معروف

 پارکینگ سر پوشیده و روباز

 فضای مخصوص کارتینگ

 ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب 

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه کپز، آلتینوا سنان

اگر اهل سفر هستید، تور ترکیه را به شما پیشنهاد میکنیم . مرکز خرید آنتالیا از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی