رستوران های هتل کرملین پالاس آنتالیا

رستوران های هتل کرملین پالاس آنتالیا

معرفی رستوران های هتل کرملین پالاس آنتالیا

رستوران های هتل کرملین پالاس آنتالیا

رستوران های هتل کرملین پالاس آنتالیا

▪رستوران ها

یکی از نقاط قوت و امتیازات هتل های مجلل آنتالیا خوراک ها و نوشیدنی های لذیذ و گوارای آنهاست که در نوبت های متفاوت و متنوع صبحانه، نهار، شام، میان وعده و نوشیدنی در اختیار مهمانان خود قرار می دهند. با سکونت چند روزه در هتل های مجللی همچون هتل کرملین پالاس هم می توانید زیبایی ها و شکوه دریای مدیترانه را در کنار پدیده های شهری ببینید و هم از خدمات خوب و بخصوص غذا های خوشمزه آنها خاطراتی به یادماندنی برای خود ثبت کنید.

 در غذاخوری های زیبای این هتل غذاها فقط محدود به خوراک های ترکی نیستند بلکه می توانید انواع و اقسام غذاهای بین المللی را هم امتحان کنید و لذت ببرید. حتی اگر مایل باشید می توانید در کنار استخر، ساحل و یا حتی در سونا هم از این غذاهای لذیذ میل کنید. انواع خوارک های ایتالیایی، مکزیکی و ترکی از از جمله غذاهای خوشمزه ای هستند که در این هتل سرو می شوند، عمده غذاهای این هتل دریایی، فست فود و... هستند.

 در این هتل مجلل ۸ رستوران و غذاخوری فراهم شده که در ساعات متفاوت با خوراک ها و نوشیدنی های گوارای خود با رویی خوش و صمیمیت از مراجعان خود پذیرایی خواهند کرد. در این قسمت با تمام این سالن های غذاخوری آشنا می شوید:

ستولیتسا:

این رستوران بسیار باشکوه و زیبا ساخته شده است. انواع متنوعی از خوراک ها در این رستوران سرو می شود و در ساعات و زمان هایی که در ادامه خواهیم گفت خدمات خوبی ارائه می دهد، البته دقت کنید که این ساعات با عوض شدن فصل گرم و سرد امکان دارد مقداری عوض شود.

ارائه سرویس های:شام،ناهار،صبحانه و اسنک های شبانه، شام دیروقت

رستوران لا گواندا:

در رستوران لاگواندا می توانید مزه عالی خوراک های ایتالیایی را در سواحل آنتالیا تجربه کنید. انواع متنوعی از غذاهای ایتالیایی با رنگ و بوهایی مختلف در این رستوران در انتظار مراجعان هتل هستند. دقت کنید که از این رستوران فقط در هفته یکبار می توانید برای صرف شام استفاده کنید.

 ساعات ارائه ی خدمات:

 هر روز هفته از ساعت 19 تا22 شب فعالیت دارد.

سوشی:

این رستوران همانطور که از نامش پیداست خوراک های آسیای شرقی را سرو می کند و منوی بسیار بزرگی پیش روی مشتریان خود قرار می دهد، در این منو تلاش شده به انواع و اقسام سلایق پاسخ داده شود. از این هتل هم فقط در هفته یکبار می توانید استفاده کنید.

رستوران پاشا:

 رستوران پاشا خاص کسانیست که تنها شیفته ی غذاهای ترکی هستند. در این رستوران می توانید هم وعده های غذایی کامل و هم انواع میان وعده های لذیذ ترکی را امتحان کنید. این سالن غذاخوری به هر میهمان خود در طول هفته فقط یکبار سرویس می دهد.

رستوران ال سومبررو:

این رستوران جزو یکی از رستوران های معروف بخاطر نوع خوراک هایش در تمام جهان است و شهرت خود را از خوراک های بی نظیر و خوشمزه مکزیکی خود بدست آورده. در هتل کرملین پالاس هم یکی از شعبات رستوران های مکزیکی هست که می توانید از خوراک های بسیار عالی آن لذت ببرید. البته هر نفر می تواند فقط هفته ای یکبار در این رستوران غذا بخورد.

رستوران مارین:

همانطور که نام آن رستوران پیداست این رستوران ارائه دهنده ی خوراک های دریایی است. هنگامی که قصد سفر به شهر و یا منطقه ای ساحلی دارید نباید امتحان کردن خوراک های دریایی را از دست بدهید. رستوران مارین در کنار ساحل و در همه طول بیست چهارساعت انواع متنوعی از فست فود و خوراک های دریایی را به شکل سلف سرویس در اختیار مشتریان پر و پا قرص خود قرار می دهد.

رستوران های هتل کرملین پالاس آنتالیاReviewed by مهدی on Jul 27Rating: 3.0رستوران های هتل کرملین پالاس آنتالیادر یک تور ارزان ترکیه ، میتوانید از رستوران های هتل کرملین پالاس آنتالیا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ترکیه است .

در یک تور ارزان ترکیه ، میتوانید از رستوران های هتل کرملین پالاس آنتالیا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ترکیه است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی